lördag 21 februari 2009

Härlig dag!


Foto: Privat


Foto: Privat

Foto: Privat

Foto: Privat


Ännu ettt lyckat kalas är till ända!
Gustav var lite trött, men efter att ha ätit en bit tårta (alldeles själv) så piggnade han på sig.
Jättefina presenter fick han även denna dag! Klossar, en tavla och tillskott till spargrisen =)


En härlig dag helt enkelt!

Nu väntar en skön kväll för mamma och pappa =)

Ett glas vin till melodifestivalen och sen sover jag nog sött..
Det är jag värd!


Jag ska bara berätta att det snöar fdortfarande! Snart får vi nog skotta =)
Här i Göteborg så kallas det nog nästan snöstorm..


Vill du vara med och tävla om ett armband från Lica-Creative? Det kan du göra här eller
vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det
här


Kram

8 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att födelsedagsbarnet blev så nöjd! Ja, ta dig du ett glas vin och domna bort i soffan. Härligt!

Kram Lisa

Anonym sa...

Ha ha ha! Jo jag ser de små snöflingorna falla och alla göteborgare står och ojar sig över snöstormen... ha ha ha! Ha det gott! kram Anna

Therese sa...

Njut av ditt vinglas, det är du värd! Även jag smuttar på ett glas rött... och myser i soffan. :-)

Att stämpla är jätte lätt, men det kan vara bra att öva lite på papper då man annars lätt får med kanterna på stämpeln... Jag har köpt billiga stäplar på Cleas Ohlsson som jag använder - dock utan Å Ä Ö vilket gör att jag endast kan skriva engelska och latinska taxter :-( Så det kan vara smart att satsa på lite dyrare varianter som har hela svenska alfabetet.

Fortsätt nu att mysa - det ska vi!

Kram

Tulipa sa...

Hej!
Mysigt kalas!
Lite vin hör väl lördan till, det är alltid trevligt!!

Kram Mariette

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så härligt med allt kalasande!!

Njut vinet & melodifestival, jag tittar självklart på den Norska i kväll eftersom det är final här idag.
är det Svenska finalen idag också kanske?

KRAM

Lallis - liv och leverne sa...

Vad härligt att all gick bra. Stor kram från mig.
/Lallis

Nettan sa...

Det är jobbigt att fylla år, så jag förstår att " lilleman " blev trött efter uppvaktningen.

Japp här i Värmland, snöar det med..MASSOR !!!

Kram Nettan

Små och Stora barn sa...

Grymt fin tröja han har.....!