söndag 22 februari 2009

Snö och en utmärkelse

Jag är ju tvungen att visa hur det såg ut på baksidan igår kväll! Massor med snö. Vi till och med skottade =) Hoppas det får ligga kvar i några dagar. Fast idag ska det bli plusgrader så vi får väl se... Men ni förstår väl att vi är glada, vi har ju inte direkt varit bortskämd med snö i vinter!



Den här har jag fått av Marie med bloggen Tekla Maräng. Den känns ju riktigt passande nu =)
Tack så jättemycket! Jag blev så glad! Och vet du? Du lyser ju upp mitt vintermörker med din blogg! Den här awarden får man ge skicka vidare till obegränsat antal bloggare.
Den här gången skickar jag den till:
AngelicaE
Sjabbig men chic
Lurans blogg
Mallaco
Utlandsmamman
Permanent formsvacka
Veros virriga värld
Wilda stenlyckan
RommeMys
Bjurtjärnsvillan


Ni lyser upp mitt vintermörker! Tack så mycket! =)

Idag är det sista dagen att tävla om ett armband från Lica-Creative? Du kan göra det här
eller vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här

Kram

19 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Oj, Tack så mycket Ingela :-) Den värmer mitt hjärta. Här vräker snön ner för tillfället, det är väl det ni fick igår som kommit hit nu. Jag hoppas vi får lite tö så vi kan göra en riktg snölykta, det har vi inte kunnat än. De är ju så fina när man får tända ett ljus i dem.
Ha en skön söndag och passa på att njuta av snön nu när ni inte varit bortskämda med den.
Kramar Linda

Therese sa...

Hi,hi den fick du av mig i förrgår, men jag skrev det ej till dig då jag trodde du skulle se det, men här är det

http://lurans.blogg.se/2009/february/du-lyser-upp-vintermorkret.html

Men ett stort tack - då lyser vi upp varandras vintermörker! :-)

Hoppas ni får en fin dag - och passa på att njuta av snön nu när ni har den. Här ska mannen ut och skotta... mindre uppskattat här då vi skottat, skottat och skottat denna vinter som aldrig förr!

Kram kram

Therese sa...

Hi, hi förstår det! Och du, kör försiktigt om du färdas med bil till jobbet nu när ni har snö, så inget händer.

Stor kram!

CharmKatti sa...

Här lite längre norrut, så snöar det mest hela tiden nu. Och inte kan vi gå ut och åka någon pulka tyvärr...det är vi alldeles för sjuka för. Hoppas det ligger kvar lite i veckan!

Malin sa...

Tack, vad jag blir glad för awarden!=)
Här har det nu slutat snöa men oj, jag tor inte vi haft så mkt snö i Gbg på 10 år. Härligt!
Fast, jag hade ju nästan sett att våren var på väg i stället.
Bara att klä på sig och ut och leka i snön=)

Kram

Vicky sa...

Tack söta du!

Ska försöka skynda mig att ta med den innan våren gör sitt intrång på allvar ;)

Underbart med snö - hoppas ni hinner leka massor innan den smälter bort igen. Kram

segsliten sa...

Tack goa du! Här kommer jag med en utmärkelse, och så hittar jag en till mig.
Hämta din award inne hos mig!
Kram ☺

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad mysig snöig bild!

Här är det snöstorm idag så jag passar på att kika runt i bloggar :)

KRAM från Eva

Anonym sa...

Wow det var gåvor...extra motionerande alltså! Här snöar det sakta idag oxå! Vi har tack och lov bara minus 3 och njuter!!!
Gratulationer till din utmärkelse! Visst är det härligt att få beröm! För du gör ett toppen jobb med din blogg! Heja, heja, heja! Ha en skön söndag! kram Anna

Hemmalycka sa...

GRATTIS! Just nu hoppas jag snön försvinner och solen börjar lysa.
Kram Åsa

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Har ni kalasat färdigt nu?
Vågar knappt titta på dom fina tårtorna.
Ser att ni också fått snö, här har det snöat sen igår och det ser riktigt fint ut och hundarna blev jätte glad och började rulla sig.
Trevlig fortsättning på söndagen.
Kram marie:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Javisst i år IGEN måste jag ju säga, blir Norge farliga i melodifestivalen *fniss*
Men säg mig, Maria Haukås som gjorde det så sjukt bra för Norge förra året sjunger visst för Sverige i år tillsammans med en annan tjej...

Undra om hon varit ännu i någon av de MÅNGA del finalerna.... Tycker dom kunde haft det som för jag *fnys*

Ha en strålande söndag söta

Hem och Lycka sa...

*suck* Ja, fortsätter det så här så är den väl snart borta..

kram

Nettan sa...

Tack så hemskt mycket för den =0).
Behövs lite ljus i dimman, vi har här idag ;0).
Och snö har vi med fått, skottar & gör inge annat.
Nu får det va NOG !!

Ha en skön Söndag...
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att ni också har snö. Då är min svåger inte glad. Han bor i Göteborg. Grattis till din utmärkelse. Den är du så väl värd.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Oj vad mycket snö och vilken fin award. Jag håller med! Du lyser verkligen upp vintermörkret Ingela! Grattis till utmärkelsen som du alla gånger är värd!

Hoppas helgen varit bra för övrigt. Jag ska vara med i din tävling nu. Vad roligt med en till :)

Kram Josefin

Sjabbig men chic sa...

Du är en riktig gullunge du! Och du lyser upp mitt vintermöker. Tack och nig! Jag hämtar den lite senare.

Stora kramar Lisa

Evas sida sa...

Hejsan! Här snöar det för fullt också, hoppas det ligger kvar nästa vecka då har vi sportlov. Har tagit ledigt hela veckan, det ska bli så skönt, ha en bra fortsättning på söndagen/Eva

Sara Mårtensson sa...

Tusen tack snälla söta Ingela!! :-D
Grattis till din utmärkelse! Den är du verkligen värd så härlig och mysig blogg som du har!
Du skriver så många inlägg så jag hinner inte med att läsa alla ;-)
Själv har jag inte tagit mig ur bloggsvackan.. Men det känns inte som någon press i alla fall sån tur är. Så härligt att ni har fått snö och vilken supersöt snönalle!!
Ha en fin vecka!!
Kram Sara