lördag 21 februari 2009

Det finns snö!

Foto: Privat

Foto: Privat

Vi har ju snö!
Nu har jag fått äta upp att jag har gnällt över det oxå...

Johan och Elin var i väg på förmiddagen och åkte pulka med Elins kompis Ebba och hennes mamma. Av bilderna att döma så verkar det som att Johan har roligast =)
Men ni ser vad mycket snö vi har fått!
Ja, vi behöver ju inte direkt ta hjälp av en traktor när vi ska skotta, eller vi behöver inte skotta heller, det räcker med att sopa lite. Roligt är det ändå!
Foto: Privat

Jag och Gustav har varit inne och förberett lite till dagen kalas. Tårtan är färdig =) Gott!


Vill du vara med och tävla om ett armband från Lica-Creative? Det kan du göra här eller
vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här
Kram

11 kommentarer:

segsliten sa...

Mums, vilken härlig tårta!
Kram ☺

Marie//Tekla Maräng sa...

Tårtan ser jätte smarrrig ut.
Visst är du kul att se att ungarna gillar snön, det blir så glada skratt härligt.
Trevlig helg Marie:)

Angelica sa...

Ingela, Ingela - tårtan!!! Mums, jag döööör....

Snö i all ära, men det slår inte tårtan ;D

Ha en mumsig dag (avis, jag får gå och ta en morot..)!

Kramar i massor

Angelica

CharmKatti sa...

Spela roll då om det är mycket snö eller inte, huvudsaken pulkan glider!
Ha en bra födelsdagsfest!

Therese sa...

Hi,hi - snö?! Det där kallar jag rimmfrost ;-) Ni skulle få ett par dm av oss så barnen kunde bygga snögrottor! Samtidigt som mina rabatter kanske tinar fram liiiiiite fortare... En toppen dag verkar ni i alla fall ha, och tårtan serriktigt god ut! Stor kram från mig, jag skall återgå till mitt pysslande (målar och syr om vart annat)

Kram kram

Vicky sa...

Snö OCH smaskig tårta - vilket kalas för killen :)

Anonym sa...

Tårtan såg verkligen toppen fin ut!
Hoppas att kvällen blir lika toppen som dagen verka ha varit! Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Ooooh vad god den tårtan såg ut och väldigt fin att titta på också. Slänger du över en bit :)

Kram Josefin

Emmama sa...

Kul att hitta hit! Vilken supersot tarta ni gjort! :)

Trevlig helg onskar Emma i Skottland

Hemmalycka sa...

En riktigt samrrig tårta ser det ut att vara. Härligt med snön.
Kram Åsa

♥ Fyra årstider sa...

Men vad härligt och tårtan såg smarrig ut.
Kram Lotta