onsdag 28 januari 2009

Saker jag inte kan vara utan.


Titta vad jag har fått av Permanent Formsvacka. Vilken utmärkelse! Hela jag (och min blogg) känner sig fabulous! Tack, jag blir så glad!

Så här löd nomineringen: Ingela la la – som med värme och jordnära charm beskriver sin vardag.
Jag med jordnära charm?? Jag är stolt och det är tur att öronen sitter i vägen för mitt leende =)

Med den här utmärkelsen skulle jag lista 5 saker jag inte kan vara utan!

  1. Min familj- Min man och mina barn. Ett självklart val!
  2. Mina vänner- Vad är man utan dom? Vi stöttar, skrattar, gråter och bara är med varandra!
  3. Datorn- Sen jag började blogga spenderar jag mer tid vid den än innan om jag säger så... Här har man ju på något vis oxå vänner som man "tittar" till varje dag.
  4. Telefonen- Jag pratar mycket i telefonen... Men min hemstad med barndomsvänner och familj är långt borta.
  5. Musik- Nu är inte jag någon sån här som vet allt om allt vad gäller musik utan i mitt fall så rör det sig mer allmänt. Jag blir glad av musik och vi sjunger för jämnan här hemma. Älskar att dansa, röra mig till musik, träna till musik... Ja, ni förstår.

Jag skickar den vidare till:

AngelicaE- En härligt positiv tjej som verkligen kan ge mig en energikick med sin positiva inställning. Jag längtar till Mallora mest för jämnan..

Sjabbig men chic- Jag skrattar och funderar när jag läser Lisas inlägg. Förundras hur hon kan vrida och vända på det mesta. Fantastiskt!

Skrivanne´s funderingar- En fantastiskt duktig författare som skriver både dikter, om vardagligheter och om hennes resa med MS på ett sätt som gör att du inte vill sluta läsa.

Vill du vara med och tävla om en smultrontvål från Björk & Berries? Det kan du göra här


Kram

7 kommentarer:

CharmKatti sa...

Grattis till utmärkelsen!

Anonym sa...

Grattis och tusen tack. Fast idag är jag lite trist och tråkig... svettas och frossa om vart annat...
Men tacksam för att du vill läsa. Tacksam för att du skriver så fint! TAck snälla du! Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Fantastiskt roligt för dig Ingela och fantastiskt roligt för mig! Jag tackar så otroligt väldigt jättemycket. Vilka bra saker du hade listat. Funderar på att kopiera dem... Hur som helst så hämtar jag den i morgon kväll när jag har lite mer tid att fnula.

Tusen tacksamma kramar och godnatt
Lisa

Angelica sa...

Hjälp, jag ler så att det gör ont!!! Du är så söt! Det är lite spooky men det känns som om jag kännt dig alltid!
Jag blir så superduper - lycklig!

Massor med puss

AngelicaE

♥ Fyra årstider sa...

Du känns verkligen jordnära, kärleksfull och som en super nanny.
Kram Lotta

Hemmalycka sa...

GRATTIS! Vad kul och jag gillar ju att läsa din blogg så jag håller med givaren.
Kram hela dan Åsa

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till utmärkelsen, håller med i motiveringen som tillhörde.
Är ni friska nu?
Kul att läsa vad du inte kan vara utan.
Kram Marie