söndag 25 januari 2009

Ett litet paket!




Nu har jag haft turen att få ett litet paket igen =) Det kom från Veronica med den lilla eButiken Lica Creative som tack för samarbetet av utlottningen av ett halsband. Jag vill bara passa på att säga att nöjet var helt och hållet på min sida!

Tack så mycket för det fina halsbandet och armbandet!

Nu är det inte så att ni kommer lottlösa ur det här, det kom lite fler smycken som kommer att lottas ut till er framöver =)


Elin har sovit lugnt och skönt i natt. Hon vaknade en gång och fick lite mer alvedon. Nu har hon ätit både frukost och druckit massor av saft. Febern är så gott som borta. Känns skönt, men den kan ju komma tillbaka vi får väl se. Nu verkar hon pigg och glad igen. Johan och Gustav som är friska i den här familjen har åkt för att hälsa på farmor och farfar, så Elin och jag ska ha en lugn skön dag. Kommer nog innehålla en hel del pussel kan jag tänka mig ;-)


Vi ska försöka leta reda på alla pjäxor, skidor och andra saker vi kommer att behöva när vi åker på lördag... Problemet är bara att ingenting ligger där vi trodde! Johan hoppas på att göra lite fynd hemma hos sin mamma och pappa. Då dom har lite utrymme har det blivit ett litet extra förråd på gott och ont.. Jag ska försöka ta mig en extra sväng i gömmorna här hemma oxå!


Vill du vara med och tävla om smultrontvålen? Det kan du göra här Lycka till!


Kram

13 kommentarer:

Maria sa...

Jättefint halsband!

Mamma-Mu sa...

Skönt att det kanske börjar ge sej med febern men visst blir man orolig till max!

Jo hunden löper fortfarande men inte lika mycket...
Håller på i ca tre veckor... *phust*
Ja nu är lussebullarna snart i ugnen å det känns jätte konstigt att det luktar "jul" i huset igen...

Ha en bra söndag!
Kram Mimmi

Villa Carl Larsson sa...

Vad snällt av henne :) Det var väldigt fint! Kommer passa så fint på dig.

Kram Josefin

Anonym sa...

Usch då inge vidare med sjuka barn. Min dotter har fått feber idag i morse. Kände sig lite hängig sa hon. Så nu ligger hon i vår säng och försöker att sova.

Ha de så gott!

//Cissi

Sjabbig men chic sa...

Vad skönt att Elin mår bättre!
Halsbandet och armbandet är jättefina och det låter spännande med sakletning! Den som hittar det äger det!!

Kram Lisa

Monica sa...

hej !!!
Vad kul att jag hittade hit....)via permanent formsvacka)
Har redan länkat ,hoppas det var okej....
Monica i Rom

Hemmalycka sa...

Jättefina smycken, skönt att tjejen mår bättre.
Kram Åsa

♥ Fyra årstider sa...

Å vad roligt Grattis till dig.
Kram Lotta

segsliten sa...

Skönt att Elin mår bättre idag. Det är svårt att känna sig lugn och avslappnad när barnen är sjuka.
Kram ☺

Gårdsromantik sa...

Så snyggt halsband!


Tur att lilltjejen håller på att kvickna till nu när ni skall ut på resa?

Kram Maud

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Helfint halsband!! =D

O du, nu har tant oxå dragit i gång årets första tävling hos mig =)

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint halsband. Vilken tur att Elin är piggare. Det kan ju bli sådanan där riktiga toppar. Du får gärna lägga till mig i din lista. Ska fixa till min under veckan och uppdatera och då lägger jag till dig dr också. Hoppas att ni hittar allt tills ni ska åka nu då.

Ha en bra vecka och sköt om er!
Kram Ullis

Unknown sa...

ha ha, vad är köpstop:-, finns inte i min värld;)

bara å hojta, det vet du :))

hoppas ni mår bättre!!

kram erika