söndag 10 mars 2013

Värme, kärlek och mycket skratt

2013-03-101
Lördags kvällen i Ullared gjorde ingen besviken! Nu höll vi oss i gula villan och var alldeles nöjda med det. Det bjöds på riktigt god mat och jag måste erkänna att vid en sån här middag så önskar jag att det får plats liiite mer än 1,5 dl Blinkar

Jag kan fortfarande komma på mig själv att sitta och tänka på förrätten vi fick (och när jag skriver om den börjar det rinna i munnen, haha). Det var någon parmaskinka som var fylld med något krämigt tillsammans med sparris och balsamvinäger. Så enkelt och så gott! Jag måste ta reda på vad sjutton den där krämer var för något.

Självklart så tittade vi på Melodifestivalen och jag tyckte rätt låt vann! Jag tror att vi var ganska nöjda allihopa. Vi hade även en tävling, Master of the mello, och jag kom 3:a! Jag vet att jag satte både ettan och tvåan, sen har jag däremot ingen aning om hur det gick men jag är nöjd Skrattar

2013-03-102
Här är några av tjejerna som var med i helgen. Detta mina vänner är inte vilka tjejer som helst.. dom är underbara ♥

Jag tyckte att jag försökte fota lite nu och då men jag har ändå inte lyckats fånga ALLA som var med i helgen.

När Nina berättade att hon tänkte bjuda in några av sina bloggvänner till Ullared blev jag så himla glad eftersom det visade sig att jag var en av de inbjudna. Jag har sagt det förr men det tål att sägas igen.. TACK Nina ♥

Här har ni gänget som, precis som jag, var bjuden till Nina och Ullared i helgen:

 
Så mycket varma goa människor med mycket humor.. som jag har skrattat, det här behövde jag verkligen. I bilen på vägen hem kändes det lite tomt. Det kom en tår.. både av glädje och sorg. Sorg för att det blev lite för tomt och glädje för att jag är tacksam över att få varit med.

Tänk ändå att man kan träffa en massa människor genom bloggen, bli vänner, riktiga vänner, och bara längta efter att få umgås igen. Otroligt tycker jag. Det finns inget samtalsämne som är tabu och det finns inga konstiga frågor. Bara värme, kärlek och så en massa skratt förstås. Vissa av oss är ju lite tokigare än andra och det är ju bra att vi är olika.
Alla duger.. precis som de är ♥

Kramkalas

2 kommentarer:

Jenny Ageton sa...

Underbart skrivet av dig Ingela. En fin helg att minnas för livet. Vilken mat vi fick sen då :)

Helen sa...

Vad roligt ni ser ut att ha haft det :)

jag hoppas jag kommer med på något event och också får träffa er flickor .

Kram