måndag 11 mars 2013

Vad hände med all värme?

Tillbaka i vardagen igen. Vad hände med all värme och kärlek från helgen?
Den bara försvann..

Igår kväll somnade Johan när han skulle lägga barnen. Han vaknade efter en stund bara för att gå och lägga sig igen. Som tur var fanns det massor av kärlek på Facebook från Boris brudar. Ja, vi som var med i Ullared i helgen kallar oss så nu mera ;)

Att det var -12 grader när jag gick hemifrån imorse är inte OK. Den varmaste skönaste vinterjackan åkte på för första gången i år. Jag har ju i för sig inte kunnat ha den innan men ändå :)

Jag önskar er alla en riktigt bra dag!
Själv går jag och väntar på besked. Ett besked som faktiskt är väldigt betydande för ett beslut jag ska ta i dagarna. Spännande!

Kramkalas

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas beskedet får dig att fortsatt känna värme :)

Vero sa...

Hoppas att det blir ett bra besked. Kram på dig!

Tina sa...

Men åh vad spännande! Håller tummarna för att det blir ett BRA besked vännen! Tusen tack för en härlig helg! KRAM

Home2tiny sa...

Vilken toppenhelg ni har haft. Alltid lika roligt att träffa bloggvänner. Ha en bra start på veckan med ett riktigt bra besked. Kramisar Tina

Maria sa...

Hoppas att du har fått bra besked idag vännen!!

kram kram