torsdag 24 januari 2013

Vilken härlig kväll!



Det är såna här kvällar man får lite extra energi av! Härliga vänner och massor av skratt och annat tok. Annat hade man ju i för sig inte kunnat vänta sig i den här konstelationen.

Jag och Mira åkte hem och hälsade på underbara Charlotte som driver webshopen, c2e-street.se. För en utomstående så måste det ha verkat bra knepigt. Vi pratar om allt och ingenting, helst samtidigt, alla tre :D Vi har liksom så mycket att säga och så kort tid att säga det på.

Naturligtvis fick vi gå och kika lite på grejerna som finns i webshopen och både jag och Mira hittade en massa fint. Jag fick med mig en jättefin blus hem. Jag ska visa den någon dag när jag kan ta ett foto! Det blir snart en tripp dit igen. Så mycket fina kläder som behöver ett hem (mitt hem).

Sedan vill jag TACKA ER för era fina kommentarer angående föregående inlägg. Det värmer :) Några av er var nyfiken på hur mycket jag har gått ner.. Ca 17-18 kg har jag gått ner nu. "Bara" 20 kg kvar! Det känns såklart jättebra och jag känner mig lyckligt lottad som (peppar, peppar) inte haft några som helst komplikationer.

Nu ska jag försöka varva ner lite och sortera en hel del tankar som kom upp. Sedan är det ju bäst att få lite sömn också för imorgon är det fredag och arbetsdag!

Kramkalas

Inga kommentarer: