söndag 30 september 2012

Söndag

När vi kom hem från simskolan idag så satte hon igång och bakade lite chokladbollar. Gott!

Idag känns verkligen som en söndag. Jag känner mig slö. Jätteslö.
Det är dessutom den tiden i månaden då jag är lite tröttare än vanligt och har huvudvärk. Familjen har lärt sig och låter mig vara lite ifred. Det är liksom bäst för alla parter ;) Chokladbollar hjälper till även på den fronten..

Jag sitter och sliter mitt hår vid datorn och så blir jag arg på den (oxå). Jag blir smått tokig när jag inte hittar det jag ska ha.
Bara att fortsätta leta antar jag ;)

Kramkalas

2 kommentarer:

Stenströms Bloggeria sa...

Mums mums !

Ha en skön söndag kväll

Therese sa...

Hi hi ni ÄR CHOKLADbollsfamiljen i mina ögon, var tack vare dig jag fick idén till brädorna en gång i tiden ju! Hoppas allt är fint och att det nu går bra med FAB Mama eventet, är så surt att jag itne kan åka :-/ KRAM