fredag 14 september 2012

Förtvivlans tidevarv av Johan Hjält

 

frontpage_w42

För ett par dagar sedan fick vi äntligen hem makens bok!

Det måste vara en speciell känsla att få sin egen bok i bokform. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk. Jag vill ju oxå skriva en bok! Om du klickar på bilden så kommer du till Papertalk.se och där kan man beställa boken. Den finns även på adlibris och cdon.com Ler Sa jag att jag är sjukt stolt?

Här kommer lite om handlingen:

Vad alla hade fruktat men ingen trott skulle hända har hänt. Det lilla konungarikets oskuld har slitits i stycken och dess Törnrosasömn är för alltid över.
Hösten 1968 färgas höstlöven röda av blod. Floder av tårar och förtvivlan flyter i strida strömmar över landet. I fosterlandet, i luften, till sjöss och i främmande land förs kampen för frihet och seger.
Ond bråd död och mörker är här och landets ödestimma är slagen. Fienden är stark, beslutsam och grym men i hans väg står män och kvinnor med lika stor beslutsamhet och ännu större mod. Det är en skoningslös kamp som utkämpas med alla medel, ett kusligt pokerspel med hela länder och kanske världsfreden som insats. Frågan är: Vem sitter på den bästa handen?

Jag vet vad jag ska läsa när jag ligger där i min solstol på Mallorca!

Kramkalas

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Häftigt! Kram

JaanaM. sa...

SÅ sjukt kul det måste det vara för dig!! :)

Maya sa...

Åhh vad fräckt att ge ut en bok!

Ylva sa...

Vad spännande! Våra män är släkt på långt håll. Jag har skrivit om boken på mina bloggar http://yfronten.blogg.se och http://ylvarosen.blogspot.se