torsdag 9 augusti 2012

Ett gott skratt förlänger livet!

Tack underbara Mira för blommorna! Än så länge lever dom ;)


Mötet idag gick alla tiders och framförallt så var det väldigt skönt att få prata igenom och ihop oss lite igen.

Som vanligt när jag och Mira träffas så blir det mycket skratt. Jag skrattar oftast så mycket så jag gråter när vi umgås. Idag var det extra skönt att få skratta då jag har två riktigt jobbiga dagar bakom mig. Det var sån befrielse efter alla tårar. Tack vännen!

Ett gott skratt förlänger livet!

Kramkalas

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hej,
Hittade dig på "Bloggisarnas inläggs sida" på fb.
Lämnar ett litet avtryck så du vet vem som har varit här !
Ha en bra fredag / helg !

Gilla sa...

Jag hittade dig också på "Bloggisarnas inläggs sida" på fb.

Men jag brukar säga att ett gott skratt förlänger käften. ;-D

Gilla