söndag 29 april 2012

Första veckan..

Nu har första veckan på praktiken gått och det känns bra. Helt underbara arbetskamrater och jobbet verkar verkligen roligt! Det är på ett sätt skönt att första veckan är avklarad samtidigt som att jag vill att veckorna ska stå stilla. Tiden går för fort och 10 veckor kommer bara svischa förbi.
Jag har varit förvånansvärt pigg på eftermiddagarna när jag kommit hem, ända fram tills i fredags, då var jag trött och igår så fick jag gå och lägga mig mitt på dagen och jag sov, sov och sov. Jag fick ändå gå och lägga mig vid tio igår kväll för jag var fortfarande trött(?!)
Nu är det söndag och jag känner mig lite piggare igen Ler Idag är det som vanligt upp och hoppa och iväg till simskolan. Måste komma ihåg att ta en annan tid tills nästa termin. Jag tänkte rätt men ändå blev det fel. Jag tänkte ju att vi är ändå vakna den tiden och jo.. det är vi men vi är inte redo att gå ut. Den här familjen kan gärna gå och strosa fram till lunch på helgerna. Men men..

Ha en härlig söndag!

kramkalas

3 kommentarer:

Russin sa...

hej hej..
så roligt att du trivs och allt känns bra.. :)

Trodde nästan du var på minglet i helgen. :) inte jag heller och tyvärr blir det inget mingel då i GBG heller för jag tror det var då vi är i Grekland.. Lite synd för det hade varit så roligt att träffas alla igen..

kramisar

Russin sa...

hej hej..
så roligt att du trivs och allt känns bra.. :)

Trodde nästan du var på minglet i helgen. :) inte jag heller och tyvärr blir det inget mingel då i GBG heller för jag tror det var då vi är i Grekland.. Lite synd för det hade varit så roligt att träffas alla igen..

kramisar

Linda sa...

Så roligt att du trivs så bra på din praktikplats.
Hoppas du är ledig i dag och får ännu en ledig dag att vila på, förstår det kommer efter med tröttheten, massor av nya intryck kan ta på krafterna.
Måste bra få fråga, jag har fått för mig att ni bor i de gråa radhusen mitt emot pingstkyrkan, eller är jag helt ute och cyklar? Isåfall undrar jag hur ni trivs i den delen av "stan"?
Kramar