söndag 29 april 2012

Vi försökte i varje fall!

2009-04-10
Den här draken är från ett annat tillfälle som var lite mer lyckat. Förutom kanske att draken fastnade i ett träd.

Vilket väder vi har haft idag! Helt underbart.
Efter att Elin hade varit på kalas så packade vi in oss i bilen och åkte till paradiset och svärföräldrarna. Vi hade packat med oss dom nya drakarna som barnen hade fått. Det blåste nämligen lite lätt här där vi bor. Problemet började egentligen när vi kom fram.. det blåste inte så mycket där! Ja.. vad kan jag säga? Jag fick lite motion när jag liksom försökte springa igång draken. Det fungerade inte och vi får vänta tills det blåser lite mera. Nästan lite synd att jag inte fick en bild på det, den bilden hade jag kunnat bjuda på och den hade förmodligen fått er att skratta i en vecka.  Nu får ni använda er av eran fantasi istället Blinkar

Kramkalas