torsdag 22 september 2011

Sömnbrist..

God morgon!

 

I natt har vi haft det lite trångt i sängen. Först kom Gustav,det gick bra, lite trångt men fortfarande mysigt.

När Elin kom in vid 04.30 och vi blev 4 st i vår 160 cm breda (?) säng blev det lite trångt.

Att hon la sig på mig för att sova gjorde inte det hela bättre. Samtidigt så fanns det väl ingen annan plats. Själv var jag för trött för att flytta på mig men nu ångrar jag mig lite.

 

Nu är det redan torsdag och jag tycker veckorna springer iväg! Jag hinner ingenting.

Idag kommer i varje fall en yrkesman hit och ska hjälpa till med en liten sak som blev ofrivilligt pausad här när Johan bröt benet. Mer om det sen.

 

Ha en fin dag och tack för att ni kikar in!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Här ligger vi också fyra med jämna mellanrum. Att R kommer över är ju kanske inte så konstigt och om L kommer har jag varken hjärta eller ork att få henne att somna om i sin egen säng. Tycker att det är ganska mysigt, fast jag sover inte alls bra :-)

Hoppas du inte är allt för trött idag utan att du känner att du får något gjort,
kram!