måndag 19 september 2011

Glatt överraskad!

 

Jag är ju en Buzzador och just nu Buzzar jag Vanish. Jag har berättat om det förut och jag har nu provat produkterna i några veckor. Hojta om Du oxå vill ha en inbjudan och bli en Buzzador!

 

 

014

Jag vet inte om alla fläckarna syns på Elins vita tights. Det är i varje fall grus, lera, gräs och diverse matfläckar. Tänk er en heldagsfläckar från dagis.. Hon fick nämligen ha dom på sig en dag och jag tänkte att det var nog sista gången som hon kunde ha dom på sig.

 

019

I mitt paket med prova på produkter så fanns det mycket olika saker, bland annat den här ni ser på bild. Jag tog lite medel direkt på tightsen och så in i maskinen med tvättmedel och lite mer Vanish.

 

003

Inte ett spår av några fläckar!!

Nu kan hon ha dom igen Ler Jag måste säga att jag blev glatt överraskad. Det fungerar!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

wow helt otroligt.. :) jag buzzar ju med vanish och är helt impad av just det vita medlet.. vi tvättade våra vita soffor med mycket goda resultat..:)

kram på dig

Mamma till Linus och Wilma sa...

Hej hej. Jag buzzar också med Vanish men upplever inte den effekten som du beskrivit. Konstigt. Undra om det har med att jag intre direkt förbehandlade.. Blir att prova igen.