måndag 19 september 2011

Härliga måndag!

... och idag är jag glad för:

 

♥ Jag har haft en härlig ledig helg tillsammans med familjen. Jag har dessutom städat och kommit ikapp med en massa här hemma, lovley!

 

♥ Jag har sagt det förr.. men vad skulle vi ha gjort utan svärföräldrarna! Tack för att ni finns och för all hjälp.

 

♥ Att jag har tagit vara på möjligheten att plugga. Det är dessutom riktigt roligt.

 

♥ Det här låter lite hemskt.. men idag var det skönt att läraren var sjuk. Det gav mig lite extra tid till skolarbete som var välbehövligt.

 

♥ Jag är oerhört glad för mina vänner, både i verkligheten, blogglandia och ni som finns på båda ställena. 

 

Vill du läsa mer måndagslistor så gör du det här. 

 

Underbara dag!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Östblomman sa...

Vilken bra lista Ingela! Jag kanske också ska börja med den. Vi är oerhört glada för Dig med :).

Kram