måndag 19 september 2011

25% rabatt!

Just nu har Kappahl 25% rabatt på byxor!

Jag kan säga att det passade mig alldeles utmärkt idag.
Imorse när jag skulle klä Gustav så visade det sig att han har ett par jeans.. dom var dessutom smutsiga. Det slutade med att han fick sätta på sig ett par mysbyxor som var 1 dm för kort. Vi snackar högvatten..
231902

Dessa byxor köptes till Elin. Hon behöver hon med ;)
108415

378844
Gustav fick desssa två.


Ibland ska man ha tur och ramla på precis det man behöver till ett bra pris. Det uppskattas! Egentligen så borde jag passa på att utöka min egen garderob men det får bli vid ett annat tillfälle.

Kramkalas



1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Av någon anledning är det såå mycket lättare att shoppa till barnen!

Ska kanske testa vanish efter att ha sett ditt test! Verkar positivt!
Kram!