måndag 29 augusti 2011

Rakt in i hjärtat

Idag fick jag ett mail från Katinka som har och driver företaget Lifestone. Där kan man göra  avgjutningar av barnens små händer och fötter. Vilket minne!

Det som fastnade hos mig var det som stod som “kloka ord” längst ner i mailet.

 

"Everything will be okay in the end. If it is not okay now, then it's not the end."

Det var precis vad jag behövde höra (läsa) och av någon anledning så gjorde det mig lugn. För det är ju så sant!

 

Tack Katinka för dom kloka orden Ler

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Vero sa...

Ja, det är verkligen en tröstande mening och jag är nog beredd att hålla med där. JAg vill tänka så för att orka.

Kram till dig!

Katinka sa...

Tack för de orden säger jag också! Jag tror verkligen att det är sådär. Till slut kommer man ut i ljuset på andra sidan.Kram Katinka