måndag 29 augusti 2011

Måndagslistan ♥

Idag kommer här en välbehövlig måndagslista. Det är ju så BRA att fokusera på dom bra sakerna i ens liv!

Vill du läsa mer om måndagslistan så gör du det hos fina Jennyn. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Fantastiskt bra initiativ.

Här kommer min lista:

♥ Jag är oerhört tacksam för min familj och mina fina vänner som ställer upp i vårt och torrt. TACK!
♥ Jag har två kloka fina barn. Deras pussar och kramar kan man inte få nog av
♥ Arbetet med att måla trappan här hemma går sakta men säkert framåt. Vilken skillnad det blir!!
♥ Om EN vecka börjar jag skolan och det blir lite av en nystart eller en ny fas i mitt liv.. vilket som eller både och.
♥ Jag är så glad för min blogg, mitt lilla rum och jag är glad och tacksam för er som kikar in och lämnar små hälsningar. Tack!

Hoppas att ni får en fin dag!

Själv har jag en hel del och fixa med men det kommer nog lösa sig till det bästa. Det är ju måndag och det betyder nya möjligheter Blinkar

Kramkalas

3 kommentarer:

Milla sa...

Underbar måndagslista!! Ha en jättefin dag :)

Kramar

Jenny sa...

Vilken underbar måndaslista!
Kram och trevlig måndag!

Anonym sa...

Ta hand om dig tjejen! Själv har jag en ganska ledig eftermiddag, ska försöka kolla på dt där med bloggen ;-)