söndag 7 augusti 2011

Jag rensar!

Igår började jag rensa här hemma, så skönt!

 

Bara i hallen blev det 2 säckar!! Säckar inte påsar.. Jag skulle med andra ord ha gjort det för länge sen Blinkar

 

En del grejer har åkt ut på blocket och fler lär det bli. Jag tycker att det är bra att man kan bli av med en del grejer, få en slant och framförallt att någon faktiskt kommer och hämtar det. Det är nog det bästa!

Idag ska golfseten ut till försäljning. Det är bara att inse att har jag inte spelat dom senaste åren så kommer jag förmodligen inte spela dom närmsta.

Grönt kort tog jag ju för att jag skulle spela när jag bli pensionär, det är ett tag kvar och tills dess så kommer jag säkert att vilja ha nya klubbor ändå Ler

 

Nu ska jag ge linneskåpet en match.

 

Ha en fin dag!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: