söndag 14 augusti 2011

Helgen är över..

Tack alla för era fina gratulationer på vår bröllopsdag! Vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans <3

 

Annars har jag jobbat hela helgen. När jag jobbar går helgen så fort och jag hinner inte alls vara med familjen. Barnen går och lägger sig när jag kommer hem. Gullungarna står och väntar och ger mig en kram och sen går dom upp och sover..

 

Igår såg vi filmen Svinalängorna, fy vilken hemsk film. Jag fick riktigt ont i magen..  Jag har inte läst boken och jag har på något vis missat vad den skulle handla om så jag var inte alls förberedd. Jag har nämligen sen jag själv fick barn lite svårt att se sånt här. Det är ju verklighet för fler barn än jag orkar tänka på...

 

Nu ska jag sjunka ner i soffan och slappa lite för snart ska jag ju till jobbet igen Blinkar

 

Kramkalas

Inga kommentarer: