fredag 22 juli 2011

Vi badar i alla väder!

image

I varje fall 2/4 i vår familj Ler

 

Elin och Johan badar precis när som helst. Jag och Gustav kräver lite mer värme om man säger så..

 

Igår eftermiddag så åkte vi till Stensjön för ett dopp. Elin är helt otrolig, hon ligger i från det att vi kommer tills att vi säger att det är dax att åka igen.

Hon övar en massa på att simma med, hon vill gärna kunna och nu är det inte långt borta. Igår blev det 5 simtag!! Hon är otrolig. Envis som synden.

 

Jag är själv hemma och ska sätta igång att vika in tvätt, städa och sen så smått börja packa igen. På söndag åker vi nämligen till Danmark på vår vinnarresa från Bloggbussen! Vi har en massa skoj att se fram emot så mycket kan jag säga Skrattar 

 

Kramkalas

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Blev lite fundersam på Stensjön. Det finns en ort mellan Eksjö o.Nässjö som heter så.
Har för mig att Du bodde i Småland. Eller har jag fel.

Jag har inte badat ute sedan 1993 samma år vi sålde villan och mitt hem i Pershagen.

Hoppas Du mår bra och får rätt medicin för Dina krämpor.

Kram Mi