tisdag 14 juni 2011

Härliga juni

002

Idag har vädret varit lite upp och ner. Varmt och kallt, sol och regn.

 

Igår slog det mig att vi är i mitten av juni! Hur har det här gått till? Det var ju nyss februari.. eller möjligtvis att jag kan sträcka mig till mars. Sen vet jag ju att jag har gjort saker som skulle göras i maj, tex fylla år och gå på mammablogg gala men ändå.

Jag tycker ju att den här tiden fram till semestern är fantastisk men nu hinner jag inte med. Jag är dessutom inte speciellt bra på att njuta varje dag. Jag måste verkligen bli bättre på det. Att ta vara på sommaren lite varje dag. Annars är det snart jul och julklappsinköp innan jag tänker till och stannar upp igen. Otäck tanke!

 

Idag hade jag lite oflyt.. Jag fick nämligen lust att baka. Det var inte igår, jag som älskar att baka och laga mat har inte alls haft någon lust den sista tiden. Det som var lite synd var ju att jag hade inga grejer att baka någonting för hemma och innan jag var hemma från affären så hade det gått över.. typiskt. Nu har jag köpt hem lite grejer ifall det händer igen Ler

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Visst är det fint med alla dom där blommorna i alla diken och ängar nu :-)


Du´.. jag är även med i en tävling på facebook där vi kan vinna en vagn=)
Allt du behöver göra är att gilla butiken + bilden på vårat får!

På länken här:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

Skulle vara jättesnällt:)
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram

Östblomman sa...

Det är inte dags för julklappar än!!! Hu, hemska tanke. Nu får du faktiskt ta dig i kragen :) och stanna upp i nuet!

Fånga dagen Ingela!
Kram