lördag 28 maj 2011

Varför sover jag inte?

047

Här är Elin tillsammans med Nicke Nyfiken när vi var på väg till Danmark med Stena Line och bloggbussen.

 

I natt har jag drömt att det var jag som gick fram och kramade Nicke Nyfiken när vi träffade han på båten till Danmark. Barnen grät men jag trängde mig fram och kramade. Jag släppte heller inte taget och och lät inget barn komma i närheten.. Tur det var en dröm. Det som var otäckt var att det var en sån här dröm som var så verklig att när man vaknar måste man tänka till om det har hänt eller inte..

Undrar om jag behöver söka för det här?

 

Nu kan man ju undra vad jag gör vaken. Jag vaknade strax efter 06.00 i vanlig ordning fast jag inte har några barn hemma och skulle kunna sova hur länge som helst om jag bara hade kunnat..

 

Det som gläder mig är att dom andra mammorna som även dom är barnfria sovet sött och jag hoppas att dom vaknar pigga och känner sig utvilade. Som förälder är det skönt om man kan få en sån natt nu och då. Nu var ju vi uppe och pratade halva natten så sammanlagt blir det kanske inte så många mer timmar än vanligt Blinkar

 

Ha en bra dag alla fina som kikar in!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: