fredag 27 maj 2011

Vilken dag!

Dagen började ju för mig med en intervju på skolan till en KY-utbildning som jag sökt. Intervjun och dom tillhörande testerna i svenska och engelska gick jättebra. Samtidigt så vill jag ju inte ta ut något i förskott..

 

Därefter så passade jag på att åka och hälsa på mina kära arbetskamrater i väntan på Sara som skulle komma med tåget från Gävle. Riktigt trevligt att se alla goa kollegor igen.

 

012

Dagen har jag och Sara spenderat i stan i Göteborg. Gått och strosat och tittat i lite affärer. Jag kommer inte ihåg när jag gick på stan sist.. Vi avslutade på Hard Rock Café. Vi åt en riktigt god middag och rätt var det var så fick vi ge oss av till stationen för att hämta upp resten av gänget. Tiden går fort när man har roligt Ler

 

015

Här har vi äntligen samlat ihop oss. Jenny, Sara och Jessika. Bara Charlotta som saknas den här gången..

Nu sitter vi och tjattrar och försöker komma ikapp oss i varandras liv. Underbart och jag njuter verkligen av deras sällskap.

 

Jag hoppas att ni alla har en härlig fredag!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hälsa tjejerna och gå inte och lägg er för tidigt :-)

Kram!

Therese sa...

Oj oj så skoj ni verkar ha tillsammans, å middagen på HC ser inte ut att ha gått av för hackor, blir sååå hungrig *ler* Önskar dig en eúnderbar dag <3 KRAM