måndag 30 maj 2011

Välkommen till djungeln

001

Idag kom Elin inspringandes med andan i halsen och bad mig komma ut på baksidan för pappa hade hittat djungeln.

Och minsann det hade han ju!

Nu är det ju i för sig lite mindre djungel efter som han rensade upp lite. Buskarna har fått härjat fritt uppe på slänten så det var dax att trimma lite. Om det är rätt tidpunkt för att trimma? Ingen aning Blinkar

 

017

Elin är inne i en riktigt mysig period just nu och verkar njuta av livet för fullt. Hon är nästan alltid glad och vill hjälpa till. Här kokar hon lite soppa åt oss..

 

025

Det är inte många minuter som Gustav släpper sitt svärd när han är hemma. Han är verkligen inne i en period med riddare och superkrafter.. Att dessutom försöka fånga honom på kort är något jag inte riktigt bemästrar än Blinkar

 

Vi har haft en skön eftermiddag tillsammans och nu ropar soffan på mig att jag ska komma och sätta mig och för en gång skull ska jag lyssna när någon vill något.

 

Ha det finfint!

 

Kramkalas

4 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Edvin är inne i en sån ålder han med. Och kramas och pussas ska han jämt göra :)
Roligt att få trimma till på gården och göra fint.

Kram

Camilla sa...

Vad hräligt det ser ut med all grönska och blommorna! Önskar att jag hade en tillstymmelse till gröna fingrar ;)

Kramar

Popprinsessan sa...

Min J fick ett ryck med en motorsåg eller något och beskar alla buskar samt körsbärsträd rejält förra året och det verkar som om allt hämtat sig - trots att jag trodde att det var helkört för trädet.

Mysigt med en liten sammanfattning över vad barnen gillar just nu. Man glömmer ju såå fort!

Hoppas att du haft en skön kväll! Förresten, skönt att din prover var bra.
Kram!

Therese sa...

Jag tycker ni har en härlig djungel, här är allt så tomt å ödsligt sedan vi grävde upp tomten för jordvärmens skull... KRAM!