måndag 9 maj 2011

Plötsligt händer det

Äntligen!

Idag "klickade" jag hem en kamera som jag har gått och kikat på lääääänge :)
Idag fick jag ok från mannen i huset. Han orkade väl inte med mitt trånande längre. Vad jag förstår så är det här en bra nybörjarkamera som man kan lära sig på. Det får vi hoppas..

Jag har så länge velat haft en lite bättre kamera än den jag har idag. Sen kan jag ingenting om hur man fotar med en systemkamera men det ska bli så roligt att få lära sig. Nu får jag väl vänta någon dag innan den kommer men jag hoppas att det inte tar alltför lång tid. Jag måste ju börja öva. Ni förstår att det kommer förmodligen vara en hel del bilder på blommor och annat den närmsta tiden va?! ;)

Tjohoo, vad kul!

Kramkalas

Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Carolina sa...

Toppen! Har du pratat med Stena Line eller hur gick du till väga? Kram

Carolina sa...

Det har jag också gjort, fick då till svar att Stena Line står för hotellet och att de kontaktar oss på onsdag för komplett information om allt så jag antar/hoppas det är okej även för vår del då. :-)

Morsan sa...

Åh vad kul med ny kamera. Min är inte gammal förvisso, men det är inte jag som använder den här hemma. Jag använder mig av mobilen hela tiden. Ibland så tar jag med systemkameran ut, men väldigt sällan. Men jag tror att till helgen så skall det bli en promenad och ta med kameran också.

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Kul med ny kamera! Jag älskar min systemkamera!! Kul att träffas i helgen, tack för trevligt sällskap vid middagen:) Kramar

Mrs Moet sa...

Hej

Vad kul att du äntligen slog till.
Jag hjälper dig gärna att komma igång lite.
Vi kan ta en fotodag framöver :)

Kram Åsa

Milla sa...

Vad roligt med ny kamera! Jag skulle också vilja ha en lite mer avancerad än den jag har :)
Spännande att se vad du tycker om den :)

Kramar

Rebecca sa...

Åh, grattis till din nya kamera. Det där är en pryl som gör vem som helst lycklig, eller ja...du vet.

Tack för två underbara dygn. Helt otrolig helg som gett mig så mycket ny energi tack vara er.

Kram Rebecca

Sofie - Mamma till de två sa...

Vill så gärna oxå! Men kostar pengar och jag är rädd att jag inte riktigt klarar av en sån där avancerad sak, haha :)

Therese sa...

Den ser inte dum ut, å ett bra pris dessutom... Gahhh så sugen jag blir... tänk om vi inte hade ett hus att panela och måla, då hade jag slagit till bums, men blri till att spara först... Men ska ha detta tips i åtanke! KRAM