måndag 9 maj 2011

Min måndagslista


Jag har under en ganska lång tid läst Jennyns måndagslista och tyckt att det har varit ett jättebra sätt att fokusera på det positiva. Vi har ju bra saker runt oss hela tiden. Positivitet och negativitet handlar för mig om min egen inställning.
Nog gnäller jag ibland, men nästa gång samma sak händer så kan jag rycka på axlarna ;)

Det här är ett fantastiskt initiativ från en fantastisk tjej! Jag hänger på :)

Idag måndag är jag glad för att..

  • Jag har en fantastisk helg bakom mig. Härligt att träffa både nya och gamla vänner.
  • Jag har tagit tag i mina drömmar och pluggar så att jag kommer vidare.
  • Bloggbussen åker iväg den här veckan och jag sitter på :)
  • Jag har världens bästa man! Vet inte vad jag skulle göra utan honom.
  • Jag har även en hel del v ä l d i g t bra vänner. Såna man ska vara rädd om.
  • Vi har en utmaning på jobbet som gör att jag rör på mig mer, det är bra!
  • Solen skiner och det gör mig glad och full av energi!
Min första måndagslista! Fler kommer det bli :) Här kan du hitta måndagslistor från föregående veckor om du vill läsa eller varför inte hänga på du med?!

Önskar er alla en fin dag!

Kram

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Morsan sa...

God morgon! Har också skrivit min måndagslista idag och jag tror jag måste göra det varje måndag för att inte måndagarna skall kännas så jävla sega som jag alltid tycker att de är.
Men helgen har gett mig en hel del energi och denna måndag känns inte alls så jobbig.

Ha en fin dag!

Stor kram

♥ Sanna ♥ sa...

Ngt man borde börja med;)
helt klart få in massa possitivt gör en glad ;)
KRAM

Therese sa...

Måndagslistan är bra! Det är roligt att få fokusera på det positiva! Hoppas du får en härlig måndag!

Jenny sa...

Åh vad glad jag blir av att få läsa en lista från dig! Tack, tack finaste du för en härlig lista och tack för allt i helgen ♥

Kramar i massor, Jenny