tisdag 31 maj 2011

Musikal!

001

När vi kom till förskolan idag så hade dom gjort fint med ballonger och lite blommor på borden.

 

image031

Musikalen var fantastiskt bra!

Dom sjöng och dansade för fulla muggar. Det var riktigt rockig stämning där ett tag. En drake spelade dessutom gitarr så att nästan taket lyfte. Vilka stjärnor!

Jag har riktigt fina bilder på dom in action men jag har ju inte frågat dom andra föräldrarna om det är ok så dom korten får nog hamna i det privata albumet. Synd egentligen, för då hade ni fått en bättre helhet förstås..

022

Som utlovat var det trollsoppa med diverse saker i. Mest insekter.. jag såg ingen mask, tack och lov Skrattar

Det var riktigt gott och mysigt att sitta ute allesammans och äta och prata lite efteråt.

Jag är imponerad över Elins fröknar som har fixat allt det här. Musikalen har dom verkligen jobbat med och alla kostymer, både till barnen och till dom själva. Det märks att dom tycker om det dom håller på med.  Stort tack vill jag ge till alla fröknar som jobbat med det här, jättebra!

 

Det var trötta små troll när det var dax att gå hem. Som dom har laddat för den här föreställningen.. Det har nog varit ganska många pirriga små troll där på förskolan idag.

 

Nu ska jag göra min man sällskap.

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Therese sa...

Men gud så mysigt intiativ, kan tro det var underbart å uppskattat!!! Kram

Morsan sa...

Mys i stora lass. Numera vill mina ungdomar knappt att man skall komma till skolan. Inte sonen iallafall. :o)

sofie sa...

Åh vad mysigt och så sött!!!