måndag 18 april 2011

Galaklänningen!

Nu har jag provat de två klänningarna jag hade beställt.
Båda passar! Tjohooooo :)

Jag har bestämt mig för den ena.
Jag hade tänkt låna en bild och lägga ut men den var bortplockad från sidan :( Jag kommer nämligen inte mannekänga för er, hihi. Den är svart, har en liten ärm och själva kjolen är pliserad.

Den är på gränsen till tråkig men den var väldigt skön och jag får helt enkelt piffa till den med lite kronjuveler :)

Den andra, som jag inte ska ha hade en överklänning i spets och var jättesöt på bild men det kändes lite för mycket som ett nattlinne. Skön den med förstås men någonstans måste man ju dra en gräns ;)

Jag kan inte beskriva hur skönt det känns att slippa springa runt i panik och leta en klänning. Det är ju inte så lång tid kvar till galan. Nu kan det mycket väl vara så att jag råkar springa på någonting och ändrar mig i varje fall men det vet ingen.

Jag ska ta en liten paus i mina studier och ta en promenad till affären i det fina vädret. Jag kommer gå med lätta steg =)

Kram


Follow Ingela la la

Inga kommentarer: