måndag 18 april 2011

Otäckt...

Jag har läst och varit i kontakt med Wojtan och hon har råkat ut för att någon har stulit hennes identitet på FB. Om det är på något mer ställe vet man ju inte..
Den här personen har tagit bilder på Wojtan som att det skulle vara hon och ännu värre, hennes barn.

Ni måste gå in på Wojtans blogg och läsa detta sjuka..

Att folk inte kan skilja på rätt och fel? Och varför vill man vara någon annan? Det är många frågor i mitt huvud och jag själv lägger ju oxå ut bilder på barnen. Tankarna går ju runt det är inte så konstigt. Jag tycker det är bra att fler skriver om det, delar det på FB och twitter. Man ska inte komma undan med sånt här.
Jag hoppas att polisen gör något.

Stora styrkekramar till Wojtan. Du är stark och ditt inlägg är väldigt bra skrivet!

Kram

Follow Ingela la la

Inga kommentarer: