fredag 17 december 2010

Vart ska jag börja?

Det har ju gått alldeles för lång tid sen jag uppdaterade bloggen.
Min tanke var ju att jag skulle dokumentera flytten och allt, men så blev det alltså inte..

Vi är på plats och är nu officiellt Kungsbackabor :)
Det känns bra, mycket bra!

Jag sa till Johan igår när vi stod här bland alla kartonger att jag trivs bättre här än vad jag någonsin gjorde i vårt gamla hus, konstigt. Här är det liksom hemtrevligt fastän det bara är kartonger och grejer precis överallt.

Det viktigaste är i varje fall uppe, adventsljusstakarna ;) Johan har även satt upp den kulörta slingan utomhus (ni som hängt med ett tag vet ju att han har en förkärlek för denna kulörta slinga ;) )

Igår skulle vi ha hämtat hem barnen, dom sov nämligen hos farmor och farfar första natten men dom stannade en natt till vilket gav oss lite andrum. Så efter att ha packat upp precis hela dagen så åkte vi och hyrde en film och hade en riktigt skön kväll.
Nu längtar jag lite efter trollen.. ska bli kul att se vad dom tycker men dom verkade oxå trivas när dom var här och idag ska dom få vara med och fixa i lekrummet :)

Som ni förstår har jag en massa att berätta och skriva om men jag vet inte riktigt vart jag ska börja :)

Jag återkommer med lite bilder senare.

Ha en riktigt skön fredag!

Kram


Follow Ingela la la

8 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilken härlig känsla att trivas så bra från första stund. Då kommer ni få det underbart där.
Ser fram emot lite bilder (alltid kul)

Linda sa...

Vad härligt att höra att ni redan känner er så hemma i det nya huset. Hoppas vi får se lite bilder på ert nya hus när ni kommit er i ordning.
Får jag fråga var i Kba ni har flyttat?
Kram

Louise sa...

Skönt att flytten är avklarad & att ni kan boa in er inför jul & nytt år nu :-)

Jag har också alltid en kulört ljusslinga på altanen! Sedan många år. Jag äslkar den men gränsen gåtr vid blinkande sådana ljus, DET gillar jag inte så mkt. Bara färg!

Popprinsessan sa...

Vad härligt att känna sådan trivsel direkt! Hoppas att ni fått lite mer uppackat nu och att du trivs precis lika bra!

Kram!

Sara Mårtensson sa...

Tittar in och önskar dig och din familj en riktig God Jul & Ett Gott Nytt År!
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att vara på plats i huset.
Önskar dig en riktig ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Vill bara önska Dig och Din familj en GOD JUL & GOTT NYTT 2011




Hoppas allt är bra med nya huset och
att det inte tillstötte några problem

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Vill bara önska Dig och Din familj en GOD JUL & GOTT NYTT 2011




Hoppas allt är bra med nya huset och
att det inte tillstötte några problem