söndag 5 december 2010

Idag var det skönt att komma hem!




Denna fina snögubbe stod och hälsade mig välkommen hem!

Jag har jobbat hela helgen och jag jobbade hela förta helgen. Det börjar kännas måste jag säga för det är full rulle på jobbet. Kul men tröttsamt i längden..

Nu kommer jag kunna vara ledig i nästan en vecka i samband med att vi flyttar om 1,5 vecka. Eller ledig är kanske inte rätt ord att använda i samma mening som flytt ;)

Nu ska jag ta en dusch och försöka ladda om för morgondagens arbetsdag!

Ha en fin kväll!
Kram Ingela

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Östblomman sa...

Vilket härligt välkomnande :)! Ja, ledig och ledig... men skönt att kunna koncentrera sig på flytten och slippa känna sig stressad om du skulle jobbat samtidigt. Kram

Pernilla sa...

Vad kul att komma hem med så fint välkomnande.

Oj. Flytt precis innan Jul. Kul men förstår att det känns mycket.
Fasar för den dag vi flyttar igen. Blir bara mer saker för varje gång tycker jag.
Hoppas du hinner med lite lugn mellan allt.

Sara Mårtensson sa...

Superfin snögubbe! Det måste ju vara underbart för era barn med all snö :-)
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Linda sa...

Åå så spännande bara 1,5 vecka kvar.
Skönt med ledigheten men ja att flytta är inte direkt något vilsamt, fy vilket slit det är, men det är ju värt det i slutändan iaf.
Kramar

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hoppas att allt packande går bra och att du hinner pusta lite mellan alla måsten..
Kramar<3