tisdag 19 oktober 2010

Röstfiske

Jag har ju nämnt att Johan, min man skriver på en bok. Den är nu med och tävlar på en sida som heter Kapitel 1 om att bli månadens bok där man vinner en lektörsläsning av någon på Piratförlaget.

Såklart måste jag röstfiska lite ;) Sist jag kollade så låg han tvåa men det pendlar mellan 1, 2 och 3 hela tiden.
Var gärna med och rösta!!

Gå in på Kapitel 1, klicka på månadens manus. Rösta på Johans bok!
Johans bok heter Förtvivlans tidevarv
Man måste registrera sig på sidan men det går på ett kick och är gratis.

Ni får såklart gärna läsa och kommentera den oxå, då skulle han bli glad =)

Nu ska jag fortsätta att slita mitt hår här hemma.. håller nämligen på att ordna dagisplats till barnen i Kungsbacka men det får bli ett helt annat inlägg..

Ha det bra så länge!

Kram


Follow Ingela la la

Inga kommentarer: