söndag 26 september 2010

Sköna söndag


Idag har vi varit ute och fått lite luft :)

Barnen tog sparkcyklarna och jag och Malin fick en liten promenad. Vi har alltså haft lite besök idag med!
Nu är det dock bara jag och barnen hemma igen. Gustav sover och Elin sitter med sin nya pysselbok där hon ska lära sig om bokstäver. Hon är väldigt stolt och det är riktigt roligt att se henne :)



Fast nu börjar jag längta lite efter Johan, nu får han gärna komma hem!

Ha en fin dag!

Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Tess sa...

Låter som en bra söndag!
Hoppas måndagen blir fin också!
kramar

HUSnrNIO sa...

Pysselböcker kan skänka mkt glädje och roa tom längre stunder=) Ha en bra dag.

Sara Mårtensson sa...

Så stora dina fina barn blivit! Det syns så väl på bilderna i din nya header. :-) Så kul hon ska ha med sin bok, jag älskade pysselböcker då jag var liten, minns det så väl.
Hoppas du har haft det bra i veckan!
Kram Sara