måndag 20 september 2010

Pomp de Lux


Gustav i sina nya chinos och sin spindeltröja.

För ett litet tag sen var jag på klädparty hos en granne. Jag hade aldrig hört talas om märket när jag kom dit men tänkte att det kan ju vara kul att se något nytt!

Jag har nämligen tröttnat lite på dom flesta märkena som har klädpartyn.. har liksom känt att dom har haft sitt i den här familjen.

Hur som helst jag kom dit och blev presenterad för Pomp de Lux, ett danskt märke med ungefär samma prisbild som H&M, kanske något dyrare.
Det fanns hur mycket som helst jag hade kunnat köpa till barnen, ja till mig med om det hade funnits i vuxenstorlekar ;)

Jag är helnöjd med mina inköp, jag ska se om jag kan få barnen att mannekänga någon dag, risken är inte så stor..

Idag har det varit fullt upp på jobbet, det blev en sån här dag som liksom aldrig tar slut.. Hur mycket man än gör så försvinner det inte, eller jo, det gjorde det till slut men det var i sista stund om jag säger så.

Vi ser nog rätt så fånig ut här hemma.. Jag sitter och läser lite bloggar och grejar på datorn och Johan sitter och skriver på sin bok ;) Antar att vi får umgås en annan dag *skrattar*

Ha en fin kväll!

Kram

Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Tess sa...

Visst har dom mycket fina kläder? Jag skulle kunna handla massor om plånboken tillät det!
Vilken fin bild på lilleman :)
Här hemma sitter jag gubben och tonåringarna vid varsin dator, haha. Man är ju inte social i överkant precis.
Skriver din man en bok? Vad häftigt! Är han författare? Min dröm är att bli det!!
Kram

Östblomman sa...

Vilka fina kläder! Superfina bilder på dina sötisar! Kul att ni haft en mysig helg. Å det bästa är ju tågbiljetten till Gävle :). Jag har haft en toppenhelg, synd att valresultatet landade in som en brasklapp... Kram kram

Popprinsessan sa...

Vad fin bloggen är! Och vad stora barnen ser ut! Shit, de måste verkligen ha växt under sommaren!

Kul att du trivs med dina arbetstuppgifter och att det mesta verkar flyta på nu.

Ska faktiskt kolla in Pomp de Lux kläder, för jag blev tipsad att kolla där efter en jacka :-)

Ha en bra dag,
kram!

Russin sa...

hej hopp..

så stor han blitt din lilleman.. :) jag gillar med pomp de lux kläderna.. :) stina har en jättefin jeanskappa därifrån..

ha en fin måndag, kramkrma

Therese sa...

Pomp de Lux är nått nytt för mig, får googla å kolla in :-) Själv var jag på Living and room party igår, å kom hem med lite adventsljus å annat krafs... KRAM

Ps gillar din nya header! Ds