fredag 21 augusti 2009

Partydax :)

Det undgick kanske ingen att jag efter mitt första Tupperwareparty i våras fick en aha upplevelse. Att det fanns så mycket bra plastgrejer som jag inte visste att jag behövde liksom..


Nu är det dax att ha ett plastparty här hemma igen, den 8/9 kl 18.30 för att vara exakt :)


Är det så att det är någon som är sugen att komma är det bara att höra av sig via en kommentar eller mail. Gott fika kan utlovas och trevligt sällskap förstås ;) Alla gäster får en liten gåva vare sig man vill handla eller inte. För man måste inte handla, men säg för guds skull inte det till min man!


Kram på er!


Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad skönt att du mår bättre! Kul oxå med "plastpartaj" =)

O ja, va gärna med o tävla hos mig..har ju hela 3 olika pågående kuligheter med inriktning på barn =D

Trevlig helg! Kram

Uttan sa...

Å det är kul med Plast party,ja partyn överhuvudtaget.
Min Dotter säljer M&i barn kläder så jag har lovar att ha ett litet party här hemma.
Har köpt en klänning och en tunika till mej av henne så det finns ju lite till vuxna oxså.
Hennes väninna säljer Perfect Home prylar så det lär väl bli ett sånt party också.

Ha en Trevlig Fredag!
Kramar!

Mamma Russin sa...

hej söta..
hoppas du mår bättre i magen idag.. :) roligt med plastparty.. skulle behöva handla massor.. men det blir lite dyrt plast om jag ska komma till dig på ditt party..;)

krmaisar

Amanda sa...

Kul med party! ^^

Tack för omtanken! Ludwig mår lite bättre nu och vi har fått komma hem.
Har en hel del att komma ifatt med så det får bli lite efter hand. Hopas allt är bra med er?
Kram

Carolina sa...

Åh så skoj med plast-partaj!! :) kramar

Anonym sa...

Party i alla former är kul! Nu får du ju lite fika och surr ;)

Skönt att Gurra G, gillar dagis!

kram S

UB40 hälsar!

Jessica sa...

Åh vad roligt!
Det är evigheter sedan jag var på ett tupperware-party :-)
Det är attans synd att du är sååå långt borta, annars hade jag gärna kommit förbi.

Hoppas du/ni får en BRA helg!

KRAM!
//Jessica

Elin - Ett hus till oss sa...

Så mysigt med plastparty! Hoppas du shoppar många praktiska saker :)

Ha en fin fredag!

Hemmalycka sa...

Hoppas ni får trevligt!
Bodde jag närmare hade jag tagit dig på orden.
Kram Åsa