fredag 21 augusti 2009

Gustav är redo och ett litet tips :)


Här har vi en liten kille som är redo för dagis i sina nya jeans från Gekås ;)

Gustav pratar inte så mycket men nickar ja och nej och det är så härligt när man frågar om han ska gå på dagis. Då nickar han ja, skrattar och klappar händerna. Jag vill ju gärna tro att det betyder att han tycker att det är kul :) Men det vet man ju aldrig..

Imorse vaknade jag fortfarande med en fruktansvärd huvudvärk så jag fick gå och lägga mig efter en alvedon och lite vätskeersättning. Det är nog efterdyningar efter min magpärs.. Nu har jag vaknat igen och mår bra :) Ingen är gladare än jag! Möjligtvis Johan då ;)

Foto lånat av E.ko

Jag har hittat en ny mössa från E.ko som jag gillar. Eller jag gillar ju nästan alla hennes mössor, kan vara därför jag har 3 st.. Fast den här med jeans skulle jag kunna tänka mig till Gustav eller mig själv ;) Här hittar ni Erika kollektions hemsida.

Håll utkik här i dagarna så kommer även en tävling sponsrad av Erika som står bakom E.ko. Som jag helst vill vinna själv, men det går ju inte ;)

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Trist att du inte år helt hundra, men skönt att det verkar bättre med magen iaf!

Jag älskar jeans så en sån mössa kan jag också tänka mig ;-)

Förrsten, tror nog att ni hade märkt om G inte hade gillat dagis. Vad skönt det måste kännas!

Trevlig fredag!

Små och Stora barn sa...

Va stro Gurra ser ut på bilden ingen bäbis är inte

Nettan sa...

I den outfitén kommer Gustav va en cool kille på dagis !
Mössan va söt =)

Hoppas du kryar på dig under helgen !
Kram Nettan

MADELEINE sa...

Ett kanonbra tips!! Supersnygg mössa ;-) Allt bra??

Livet på Citronodlingen sa...

Så skönt att du mår bättre!
Det måste kännas skönt också att Gustav gillar sitt dagis :o)