måndag 17 augusti 2009

Första dagen avklarad!

Eller dag och dag. Gustav var på dagis i 1,5 timme idag ;)

Det gick som väntat, mycket bra!

Det var lite lustigt för efter en tio minuter så såg han på mig lite fundersamt som om han undrade om han skulle få vara kvar och leka. Vi brukar ju gå efter en stund när vi har lämnat Elin. Han verkade nöjd med att gå omkring och titta och upptäcka en massa roligt i varje fall. Han satt sig till och med i frökens knä och mös en stund :) Inte för det på något sätt förvånar mig för han är en riktig liten charmör och gillar att mysa med tjejer.

När vi sen kom hem var han trött, så nu sover han sött.

Elin vägrade åka med hem, hon skulle vara med sina kompisar. Det fick hon såklart. Jag tänkte att jag skulle försöka att få lite ordning på en massa foton och skicka in till framkallning. Jag har en massa små projekt som jag tänkte att jag skulle få lite ordning på nu under inskolningstiden. Jag har ju ändå haft ca 2 år på mig så det kanske börjar bli dax ;) En och annan överraskning kanske dyker upp här oxå, vem vet?

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

11 kommentarer:

Carolina sa...

Vad skönt att det gick så bra! Överraskningar gillar vi - så det hoppas vi på! ;) kram

Mamma Russin sa...

hej hej..:)

så skönt att det funkar fin på dagis..:)
kul att dom trivs på sitt dagis..

ha en underbar dag nu.. kramar

Speja sa...

Härligt att det gick så bra! Och fotosortering verkar vara en bra syssla att ge sig på...två års samlingar?

Popprinsessan sa...

Jag är ju inne på att framkalla tre års bilder, har börjat sortera... så det lär nog bli ganska många timmar för att sätta in dem i album... puh!

Alltid kul med överraskningar! Och vad skönt att det verkar gå bra med inskolningen. Jag håller tummarna att det blir smärtfritt hela vägen. När börjar du jobba?

Nettan sa...

Va skönt att det gick bra på inskolningen =)

Kram Nettan

Tess sa...

Gud vad härligt att det funkar så bra, det underlättar ju en hel del!
Kram

Linda sa...

Skönt att det fungerade så bra med inskolningen, men har han ju storasyter vid sin sida, det tycker iaf jag är bra att våra 3 små går på samma avdelning och har varandra om det skulle "vara" något.
Kram

Mamma Linda sa...

Uppdatering kommer snart, jag lovar :-)
kram kram
Fru Mörk :-D

Anneli sa...

Hoppas att det fortsätter att gå bra!

Frida sa...

Vad härligt att han trivs då trivs mamma oxå eller hur??
Hihi ja du bättre sent än aldrig!
Massor av kramar<3

Rebecca sa...

Kul att han verkar trivas på dagis. Kommer säkert bli jätte bra och han har ju storasyster där med. Åh fotoprojekt, me like. Skulle du inte få tummarna loss så kan du alltid spara tills jag besöker Torslanda nästa gång. Sortera, ordna och fixa är min melodi hihi.

Vad komiskt att vinnaren blev en torslandabo.

Massor med kramar