söndag 5 juli 2009

Underbart!

Nu är jag hemkommen från en fantastisk gala, det har varit helt underbart.
Jag har gått med ett leende på läpparna från det att jag kom dit och fick gå på röda mattan.

Helt underbart!

Vi har fått så mycket fina saker, varit på föreläsningar, fått håret fixat och en massa annat. Jag måste säga att det är lite virrvarr i huvudet på mig just nu ;)

Jag är bara så lycklig!

Jag är otroligt tacksam över att fått träffa en massa människor som jag egentligen inte vet namnet på, tills dom säger sitt bloggnamn då ;)

Jag är glad att jag träffade några av tjejerna redan i fredags för vi hade liksom kommit varann lite närmre och kunde verkligen njuta och ha riktigt roligt på galan. Vi stängde galan och gick och la oss vid 04.30 på morgonen ;) Det bästa med det var väl att jag visste att jag i varje fall skulle få sova längre än till 05.00 för en gång skull ;)

Vi har haft så mycket roligt att jag känner att jag måste sortera (och sova ) lite och sen ska ni få en full rapportering och lite fler bilder från galan.


En galabild får jag ju bjuda på.. Det är jag i mitten (ifall ni inte känner igen den trötta tvåbarns mamman) och till vänster är det Charm Katti och till höger Marie.

Idag avslutades galan med en brunch, där det oxå lottades ut priser...

Jag vann ett smycke från HildestamDesign.se. Halsbandet heter In my heart, ett underbart hjärta med två namnplattor och ett hjärta i mitten. Ni kan inte ana hur lycklig jag blev, rörd faktiskt. Tänk att jag faktiskt blev utvald att få ett smycke med mina barns namn! Det är hur fint som helst och passar mig perfekt.

TACK Anna!


Vi har fått uppleva så mycket känns det som, eller så kanske det bara är jag, jag springer ju inte på gala i tid och otid direkt men jag kan lova att jag redan längtar tills nästa gala. Jag ska bara sova lite först ;)

Det enda jag går och säger hela tiden är;

Underbart!


Ha en bra kväll.

Kram

22 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad snygga ni var!
kram kram

Angelica sa...

Vad härligt det lät!!!! Tänk att det kan vara så roligt att faktiskt skämma bort sig själv ibland! Supersöta tjejer på bilden - syns inte ett spår av några trötta mammor :D

Hoppas att du får vila ut lite nu, så sov gott söta du!

Kramar

Angelica

malin sa...

Aaah,vackra damer så långt ögat når!

Kram kram

Hem och Lycka sa...

Vad skoj ni har haft det, vad snygga ni blev!! En helg att minnas för livet!

kram Mia

Frida sa...

Vad mysigt det var att få träffa dig, du var faktiskt precis lika härlig som jag tänkt mig.
Du var supersnygg HELA du i din fina klänning & piffade hår.

Varma Kramar<3

CharmKatti sa...

Såååå fina var vi allihop!
Tack för underbara dagar, det känns så himlans bra. Kramar!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så fin du var!
Ska bli spännande att få ytterligare rapporter när du har vilat upp dig och "landat" lite.

Miafia sa...

Så himla fint kort på oss. Visst e vi väl fantastiskt vackra :-)
Vi har haft det så himla bra och kul tillsammans, tack du goa!
Kram

Jessica och Johan sa...

Jisses vilka snygga mammor/bloggare..Är ju nyfiken som bara den...hur gick det i prisgalan???Kram

Rebeccas.se sa...

Vad trevligt det var att träffas! Du var så fin igår! Och gud vilket fint halsband du fick!

Må så gott!

Rebeccas.se sa...

Tack. Haha, ja detsamma! ;)

Rebecca sa...

Fina du!
Tack för en UNDERBAR helg, för sovplats, gott sällskap och... ja allt. Och jag gör precis som du, underbart nämns hela tiden. För det var verkligen underbart!
Massor med kramar

Rebeccas.se sa...

Förresten, en mammagala grupp på FB. Sprid gärna. ;)
http://www.facebook.com/group.php?gid=95301738588

Carolina sa...

Ni var så fina - även live! Kul att träffa dig igår, även om det inte blev så mycket pratat ;) KRAM

ia sa...

Tack underbara du för en faboulös helg!
Nu ska vi väl fortsätta i den här glitter & glamourandan!!!
Inga trötta glåmiga mammor hår mer inte :)
Vi ses imorgon
kramis kramis

Mamma russin sa...

hej hej..:)

åhhh så fint smycke du vann, jag hann ju inte säga hejdå till dig då vår taxi kom så tidigt.. :( men visst hade vi otroligt roligt.. ses redan fram emot nästa gala.. :) jihoooo..
krmakram

Carolina sa...

Nää, det var många man kom på senare vilka det var, lite tråkigt - speciellt när det är bloggar man följer, men det kommer ju som tur är fler tillfällen! Och vi bor ju rätt varann - så vi kan ju ha möjlighet att snackas vid innan nästa gala om vi vill också! ;) kram

Villa Carl Larsson sa...

Åååh så fin du var Ingela!!! Superfin verkligen. Vad roligt att få gå på gala. Det var du värd och vilket fint halsband du vunnit då. Grattis!!!

Kram Josefin

Hemmalycka sa...

Det verkar ju ha varit hur kul som helst, vad snygga ni var alla tre och vilket superfint smycke.
Vill se mer bilder.
Kram Åsa

Ullis/Leva på landet sa...

Men så kul att det blev så bra på galan. Ni är ju urtjusiga på bilden. Vilket underbart halsband du har fått. Nu väntar jag med spänning om att få veta allt om galan, men sov först du, *s*.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Sessan ☆ sa...

Åhhhh Min favorit bloggis, Tack för dina fina ord & inte minst -Du är EXAKT den underbara personen jag visste du var.

Var inte smycket fint med dina juvelers namn, jag måste nog köpa ett sådant jag med!!

Uuupppsss..... Jag är visst uppe på över tid idag (Också) det var så himla skönt att komma till paradiset, se min juvels leende & berätta om hela Galan för min älskade & så var jag ju bara så enormt nyfiken på vad alla mina Bloggisar skrev om *Fniss*

Stor kram & tack för att du är du ♥

Bernike sa...

Har varit bortrest o inte haft tillgång till internet, men har tänk på dig så mycket.
Vad skoj det verkar ha varit. Snacka om upplevelse.
Och på bilden syns inget som minner av en trött två barns mamma. Bara en Ingela - Pingela, med goda vänner.

Säger oxå UNDERBART! <3