lördag 4 juli 2009

Trött tvåbarnsmamma..


Idag ska är det dax för en trött tvåbarnsmamma att få förvandlas till askungen för en kväll ;)
Här har lite fler glimtar...

Kvällen igår var jättetrevlig, inga obehagliga överraskningar eller så. Väldigt trevliga tjejer, fast det har jag ju tyckt innan med men det blir lite annat när man träffas i verkliga livet. Lite blind date över det hela ;)

Nu ska jag göra mig redo för en fullspäckad dag, det är ju inte bara själva galan utan det börjar ju klockan 11.00 idag meed olika föreläsningar och andra aktiviteter. Sen är det full rulle tills imorgon.

Vill du läsa mer kan du göra det här på mammablogg galans hemsida.

Önskar er en fin dag!
Det ska jag ha, idag är det min dag ;)

Mia
- Tack för den underbara bannern, väldigt passande ;)
Vilken härlig överraskning dessutom..

Kram

14 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Hoppas ni får det alldeles fantastiskt!!
Jag håller tummarna för att du kammar hem ett pris också :o)

Angelica sa...

Låter roligt! Hoppas att dagen blir härlig och att du får många "nya" vänner!

Kramar

Angelica

frida sa...

Hihi verkligen en passande banner;D
Vårt tåg kommer inte förren kl 12 till Gbg så vi kommer inte ut till Sjöhagens hotell förren vid 13.
Ha det så mysigt tills dess:)
Kramar<3

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

ååå lycka till ikväll... Njut av kvällen.. cool banner / header eller vad det nu kallas för.. hihi

Kram Mia

Lilla Rummet sa...

Läcker banner. Lycka till och hoppas att du även kammar hem ett pris, håller tummarna för dig.
Ha de gott
Kramiz Britt

Hem och Lycka sa...

Hihi, ja, jag tyckte du skulle ha en flashig banner idag dagen till ära :-D

Lycka till nu, håller både tummar och tår!

Jättesnygg galastass!

kram Mia

Anonym sa...

Åh vad spännande.
Passa på och njut!!!
kram kram

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du njuter nu även från mig! Kram Anna

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Wow vad spännande. Inte illa att få vara askungen för en kväll. Håller tummar och tår för dig och önskar dig lycka till.Du har min röst ;O) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du får det alldeles underbart och mycket skoj.

Helgkramar Ullis

Nettan sa...

Hoppas du får det alldeles, alldeles under bart & du...hemma till tolvslaget sket du väl i ;).

Kram Nettan

HUSnrNIO sa...

Hoppas du hade en fantastisk kväll.

malin sa...

Oooh, va fin jag tror att du är! vilken jättevacker färg på klänningen. Ser ju ut att sitta fint över bysten också.

Hoppas du haft roligt!

Kram Ma

sofiabergdén . sa...

Du är utmanad av mig till att skriva 7 saker om dig själv som vi troligtvis inte visste. Kanske lite mer annorlunda, roliga saker.

Klicka på länken, för att se utmaningen och för att läsa det jag skrivit om mig:

http://bergden.blogg.se/2009/july/lar-kanna-mig-7-ganger-mer.html

Många Kramar
Sofia