fredag 3 juli 2009

Det närmar sig...

...GALA

Jösses, så spännande det ska bli att få gå på gala.

Jag har ju inte så jättebra koll vad som händer på en gala, det är ju inget jag springer på i tid och otid direkt ;)

Däremot så vet jag att dom som sitter i styrelsen för den här galan verkar jobba stenhårt! Jag har såna förväntningar att ibland får jag nypa mig i armen för att det inte ska slå över... Samtidigt så har man ju inte roligare än man gör sig, eller hur?

Kan man inte njuta och ha kul med dom här förutsättningarna som styrelsen dukar upp åt oss då vet inte jag.. kanske man ska börja fundera om man har tappat stinget helt ;)

Nervöst förväntansfull är en bra beskrivning på det hela.

Igår ringde dessutom en kompis och frågade om jag var nervös för awardutdelningen. Det var jag inte. Dels för att jag har inte tänkt så mycket på det. Det är liksom inte riktigt därför jag går på gala, samtidigt så måste jag ju erkänna att det är klart att det sätter lite sprätt på tillställningen. Och vinna, det skulle ju vara fantastiskt och inte för att tala om overkligt. Eftersom det känns väldigt overkligt så är det nog en av anledningarna till att jag inte har tänkt så mycket på det.. Tills igår då ;)
Det här är nog det närmast Oscarsgalan jag kommer liksom *skrattar*

Jag hoppas att lite av spänningarna släpper ikväll så jag får träffa några av dom andra.. Fast lite pirr är ju hälsosamt ;)

Kram

10 kommentarer:

Anonym sa...

Försöker igen...
Det är nyttigt med lite pirr både av spänning och förväntan! Hoppas du får det toppen bra! Så fin klänningen verkar!
Kram Anna

Hem och Lycka sa...

*busvissling* Tjuuuusig stass vännen! Du kommer vara en riktig pingla!

kram

Hemmalycka sa...

Vilken snygg klänning. Hoppas du får en toppenrolig kväll.
Kram Åsa

Hemmalycka sa...

Vilken snygg klänning. Hoppas du får en toppenrolig kväll.
Kram Åsa

Angelica sa...

Vad roligt det kommer att bli! Jag ska ju inte gå, men jag tror att jag är lite nervös jag med *skrattar*!

Ha en superkul dag idag och klänningen ser ju superfin ut!

Kramar

Angelica

Bernike sa...

Verkligen fin klänning. den behöver du inte trka om. Kram.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken läcker färg på klänning och den sitter ju toppen.
Håller tummarna att det blir alldeles alldeles underbart på galan. Ja lite pirr är hälsosamt och det har ju alla fast man inte riktigt tror det.
Och angående ett inlägg längre ner håller med dig om att det är vad man lägger focus på som gäller och andra dom kan tycka och tänka vad dom vill. Tycker det är klart sunt att du vill focusera på det som är bra, för visst har alla jäkliga dagar och det ser ut som en tornado har slagit ner i lägenheten...
Kram Marie:)

Therese sa...

Så vacker klänning!!! Och du, jag håller tummarna stenhårt för att du får ett pris, så fila på ett tal ;-) Kram

Frida sa...

Du kommer att bli så vacker i din klänning! Hoppas att ni får en underbar kväll tillsammans!! Kram tills vi ses<3

Villa Carl Larsson sa...

Ja vad roligt med gala. Hoppas verkligen att du får roligt :) Supertjusig klänning! Du kommer att se ut som en dröm :)

Ville passa på att önska dig en trevlig helg. Här har jag faktiskt städat nu på kvällen. Under dessa varma dagar har jag knappt orkat någonting och med fönster öppna dygnet runt blir det smutsigt till slut. Nu känns det genast bättre att ha fått det gjort :) En lugn fredag kväll för min del. Åker till en kär vän i morgon.

Många kramar Josefin

Vilken värme vi har alltså. Går knappt att andas inomhus snart...