torsdag 30 juli 2009

Mysigt!

Igår eftermiddag och kväll hade vi det riktigt mysigt!

Vi träffade våra kompisar på stan och sen strosade vi till avenyn, tog oss ett litet stopp och satt och pratade och tittade lite på folk.

Sen gick vi vidare till Liseberg och där var det MYCKET folk. Folk överallt och jag var
bara glad att vi var där för att göra femkamp (jag kom tvåa), äta lite och ta ett eller två glas vin ;)

EN karusell (eller åkattraktion som det heter...) hann vi med.


Det var inte utan att jag funderade ett tag vad sjutton jag höll på med :) Fast sen var det ju kul och vid den tidpunkten så var det bra med lite adrenalin i kroppen *skrattar*

Vi hade en helmysig och trevlig kväll, så kul att umgås utan barn för en gång skull, även om vi har kul när dom är med oxå men det blir på ett annat sätt.

Hallå Leif!

Dagen idag bjuder på en massa nya äventyr ;) Roligt ska det bli och jag måste sätta fart om jag ska hinna... Ni ska få en liten hint....

Jag ska träffa en del bloggkompisar och deras familjer :)

Ni får veta mer sen :)

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

7 kommentarer:

nina sa...

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

Livet på Citronodlingen sa...

Koncentrationen var djup ser jag ;o)

Angelica sa...

Vad roligt! Härligt att man blir som ett barn på nytt när man går på tivoli :D

Jag hoppas att du får en lika rolig dag idag, det lät ju jättekul med bloggisarna!

Kramar

Angelica

Popprinsessan sa...

Det är mycket Liseberg nu :-) Hoppas att ni får en riktigt kul dag - här lite söderut är det en riktig regnig dag..

Ha det kul och hälsa alla!

Anneli sa...

Att du vågar åka den attraktionen. Jag är för feg! Ha det så kul.

Frida sa...

Mysigt med man, vänner & karuseller... Ha nu en härlig em med bloggisarna...
Pussar<3

Rebecca sa...

Vilken härlig kväll ni hade.
Hoppas ni haft en rolig dag med bloggisarna, men det kan ju inte bli annat med en gäng härliga kvinnor med familjer.

Kram