onsdag 29 juli 2009

Jag gjorde det!


Vi köpte en spikmatta igår!

Johan la sig direkt när vi kom hem igår och var helt lyrisk..

Jag var fortfarande tveksam till det här med att lägga sig på en spikmatta, även om det nu inte är riktiga spikar ;) Det är ju plastpiggar, det ser ut ungefär som under en golfsko.

Men nu har jag alltså gjort det!

Jag passade på när jag var ensam hemma ;)

Jag vet inte riktigt vad den ska få för betyg, det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra i början, det var heller inte så skönt som Johan sa att det var.
Rätt så behagligt.
Nu efteråt är det skönt, fast det kliar på ryggen.
Lite dåsig blev jag nog oxå...
Jag ska prova fler gånger så ska jag berätta igen vad jag tycker.
Jag är nöjd över att jag vågade i varje fall *skrattar*


Kram

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

malin sa...

Aaah,spännande! Väntarv ivrigt på fortsatt resention.

Kram Ma

Louise sa...

Följer med intresse dina recsensioner av mattan då jag funderat på att köpa en själv. Min granne/kompis har iofs som jag kan låna, skall nog göra det snart. Tycker det låter lite galet & rätt osannolikt att den kan hjälpa mot allt den påstås hjälpa mot men OM det stämmer så är det ju toppen!

Kram

Rebecca sa...

Den där nya trenden har jag hört massor om. Alla verkar ha en spikmatta och jag känner mig helt ute. Har bara hört positivt om det så väntar vidare på vad du tycker.

Ha en härlig dag!
Kramar

Angelica sa...

Usch inte min grej alls, men många verkar gilla det! Eller kanse det är "dagens fluga", det är lite som träninscykeln som fick flytta hem till mig för några år sedan och blev en utmärkt handdukshängare *skrattar*!

Hoppas att den funkar och att du kommer att gilla den!

Kramar

Angelica

HUSnrNIO sa...

Har själv funderat på att införskaffa en sådan. Skulle kanske vara bra för min rygg m.m. Du får gärna fortsätta skriva om underverken med den:) Ha en trevlig onsdag.

Ingela la la sa...

Jag lovar att jag ska uppdatera er! Jag är lite skeptisk kan jag väl erkänna men Johan är alldeles lyrisk ;)