fredag 31 juli 2009

Nu går det långsamt.

Nu längtar jag efter dom här två trollen..

Tyvärr så sitter jag här hemma och väntar på tvättmaskinen oxå... jag behöver lite rena kläder att ha med mig för vi blir nog kvar där några dagar verkar det som.

Det är så konstigt att ingen har tvättat här hemma medans jag och Johan har varit ute och flängt :) Det brukar väl alltid vara NÅGON som gör allting? Varför gör inte den här Någon något nyttigt någon gång? Mycket märkligt...

Idag känner jag mig lite trött faktiskt, lite låg. Men det går nog över när jag kommer till min familj igen. Nu kan jag inte njuta av min ensamhet och egen tid längre. Jag är nämligen inte så bra på att vänta ;) Har jag bestämt mig för nåt så ska det helst ske med en gång. Tvättmaskinen i det här fallet har ingen förståelse för det...

Jag tror att jag ger mig ut på en liten bloggrunda och ser efter vad ni har pysslat med istället :)

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

Frida sa...

Förstår att du längtar. Men varför njuuuter man inte när man har möjligheten & längtar till den när man inte har det. Vi är märkliga varelser vi kvinnor;D
Hoppas att tvättmaskinen lyssnar på dig & att den snart är klar.
Kramar<3

Nettan sa...

Klart att du längtar efter trollen ;).

Klart jag hade det bra i Skara, bara satt & njöt av solen & käka godis =)), medans de andra flängde runt...*hehe*.

Önskar dig & familjen en mysig helg !
Kram Nettan

emily sa...

Förstår att du längtar. Idag far min dotter till sin pappa i en vecka o jag har ont i magen.. suck

kram

Miafia sa...

Nu kanske du fått kramas mycket redan!
Ha en super dag och vi ses i morgon. Det ska bli superkul!
Kramis

Anneli sa...

Den där "någon" jobbar bara när jag är hemma här också - däremot den där "någon annan" är väldigt aktiv när jag inte är hemma. Hur konstigt är inte det?

Sjabbig men chic sa...

Ja, tänk att det där är ett mysterium det där vill jag också gärna ha svar på. Vart har NÅGON varit? Kan Någon också ta semester? Och vart åker Någon då? Hem till Någon annan? Eller hem till ingen? Och vart bor de? Någonstans kanske?

Kram Lisa