tisdag 30 juni 2009

Tips från Hollywood :)



Foto: Aftonbladet

Se vad man kan hitta när man sitter och läser tidningen!

Hollywoodtips-se ut som stjärnorna

Fuska dig festfin...

Fuska behöver jag ju inte... lite hjälp på traven bara ;)

Här kan du läsa mer om du vill. Det fanns oxå tips på någon gelé och kuddar man kan fästa i skor, även öppna skor som gör att man kan dansa natten lång och se oberörd ut. Det ni!

Jag gillar ju bh:n på övre bilden, ska tydligen finnas på twillfit för 299 kr, det som var så bra var att man kan använda den om och om igen, som en vanlig bh. Kanske ett bra alternativ till mina klisterlappar. Jag har ju fått tips om silvertejp oxå, tanken hade slagit mig men jag försöker nog med det här i första hand ;) Jag kan ju alltid ha lite i väskan om det skulle behövas...

Gustav har fortfarande lite feber men är mycket piggare idag och har ätit både välling och frukost så det känns bra!

Kram

8 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Tyvärr är det ju inte så ofta man har såna problem då det ju inte är var dag man drar på sig festblåsan... ;) Skönt att det finns smarta lösningar i alla fall :)

Jobbigt med feber i värmen - skönt att det är lite bättre! Ha en fin dag! Kram

malin sa...

Låter ju otroligt! Du får prova den på galan och rapportera hur den fungerade.;)

Kram Ma

Therese sa...

Så spännande med galan, jag är grön av avund på er som får träffas och mingla - blir det fler kommer jag definitivt att haka på... Ni kommer garanterat att få det så skoj och vara så vackra! Och ett tips, kör på BH i silicon, INTE tejp, tejpade nämligen svägerskan på ett bröllop, hon fick både fula utslag och massor av märken av klistret...

Soliga kramar!

Nettan sa...

Hoppas tipsen funkar ;) !

Ja, det är skönt att allt ordnat sig nu, slipper ora mig mer !
Vart även uppringd & ville att jag skulle hoppa in extra på LSS, så du ser, ibland ordnar sig allt !

Hoppas Gustav är bättre, min stora pojk fick magsjukan & feber igår kväll i denna värme =(.

Inge kul...

Ha en fin dag !
Kram Nettan

Angelica sa...

Jag skrattade lite när jag läste artikeln på Aftonbladet! Det är ju helt otroligt att det ska vara så svårt att gå ut och ha roligt :D Det klistras och donas, det är säkert minst lika svårt att hålla reda på alla hjälpmedel som att hålla reda på att inte klänningen åker ner *skrattar*!

Du får ge oss en update om bh'n funkade!

Kramar och ha en ljuvlig dag sönos!

Angelica

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen ohhhhh..... Just vad jag skulle behövt till Lördagen ;D

Hoppas ni har flotta dagar & nu brakar det snart lös!

Kramar om & längtar till vi ses

CharmKatti sa...

Dom där tutthållarna ska nog se om jag kan hitta. Verkar ju perfa!!

Ha det bäst och hälsa Gustav att han ska krya på sig.
Kram
Katti

Amanda sa...

Skönt att febern är lite bättre. Ludwig mår också mycket bättre idag men är fortfarande riktigt, riktigt trött.
Envis feber!
Hoppas det släpper helt snart!

Kram på er!