tisdag 30 juni 2009

Besök


Bild lånad från SVT

Jaha, här är minsann häxan surtant på besök!

Jag hoppas för hela familjens skull att hon inte stannar så länge... för att inte tala om att jag ska försöka vara trevlig ett helt dygn i helgen... två dygn om man räknar med lilla träffen på fredag.
Tills dess så hoppas jag såklart att jag har lyckats drivit ut henne ur min kropp..

Min vän Ingela hörde nog på telefon att det var dax att komma över som jourhavande medmänniska förut idag. Bullar hade hon med sig så hon skötte sig bra!

Tack, det gjorde susen och nu har jag hållit mig i skinnet sen jag kom hem, för vi hann med en liten shoppingtur när Johan kom hem :)

Undrar hur det känns att komma hem när någon är häxan surtant och sen "behöver" gå och shoppa lite... Det kan inte vara lätt att vara man och försöka sig på att förstå det här med kvinnliga hormoner, det gör man ju knappt själv!

Nu ska vi se på en film och då räcker det ju med att jag sitter och är tyst... det tror jag att jag klarar ;) Sen hoppas vi att hon har dragit vidare över natten helt enkelt.

Kram från häxan surtant ;)

9 kommentarer:

Frida sa...

Hon besöker mig oxå tott som tätt, det gäller att hålla sig på god kant med henne annars brakar helvetet lös. Säkrast att umgås med likasinnade dessa dagar, så helt rätt av Ingela att komma över med lite bullar.
Vi ses på lördag!
Puss<3

Duracellmamman.se sa...

TACK för alla underbara kommentarer som jag har fått ifrån dig!!

Vi ses på lördag!

Varma kramar!

Rebecca sa...

Hej hej!
Haha ja det är bäst att kolla upp typerna som ska sova hos dig, vet ju aldrig vad man drar hem annars.
Ja hon sa att det kanske blev att vi sov hos dig och vill bara säga att jag är jätte tacksam för att jag får sova där. Härligt att ha huset för sig själv. Ska verkligen bli jätte roligt att träffas på fredag.
Kramar Rebecca

paula sa...

henne har jag oxå här ibland hihi
ha det bäst
kramiz

CharmKatti sa...

:-)
Det ordnar sig, choklad och bubbel är bra meduciner!

Jag har köpt en sån bh idag, en sån där i silikon som inte är nån bh egentligen:-)

Ullis/Leva på landet sa...

Så du får också besök av henne. Hon kommer hit också lite då och då. Choklad och vin är bra medicin men kanske inte en tisdag *s*.

kram Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Hehe du är rolig du.. ja vi får hoppas att häxan surtant gett sig av till i morgon.

Vi överlever värmen trots allt men nu är det sjukt varmt inomhus. Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre för att få luft. Annars klagar jag inte.. underbart med sommar :)

Kram Josefin

Livet på Citronodlingen sa...

Stackars Johan ;o)

Therese sa...

God morgon! Hoppas häxan surtant lämnat dig nu och du får vara prinsessan kvittrande glad istället idag ,-) Kram kram