onsdag 27 maj 2009

Polarna


Jag har fått några förfrågningar om min klänning, om jag kan visa den....
Det kommer jag inte att göra *skrattar* Inte förrän galan ;)
Såvida det inte är någon som kommer hit då kanske jag slänger på mig den och vill ha ett utlåtande ;)

Polarna



Här är en liten bildserie när Gustav ska trösta Vincent.

Han kommer så fint med hans snutte, och det hjälpte. Precis då så tar han ju såklart tillbaka den, men vid det laget så var Vincent glad så det gjorde inte så mycket. Gustav är jättenyfiken på Vincent, hans polare ;) Han ska klappa och peta mest hela tiden. Nu är ju Gustavs motorik under utveckling så man får vara med och avstyra vissa lite hårdare pet och klappar *Ler*

Det blir inte så mycket läsa hos er dom här dagarna när jag har besök, men jag kommer tillbaka. Jag skriver inlägg när jag är själv en stund, som på morgonen när vi är uppe från 05:30... Då är det ingen risk att man får sällskap ;) Vincent sover gärna till 10.00 om han får. Det gör jag oxå.

Ha en bra dag!

Kram

5 kommentarer:

Therese sa...

Hi, hi visst förstår jag att du inte är otacksam, jag skulle itne heller visa upp den INNAN, men väl när galan är vill vi ju se den :-) Stor kram!

plingan sa...

Skönt att du hittat Klänningen! Det kan annars vara ett jobbigt sökande. Ser fram emot att se den på :)
Ha det!

Frida sa...

Jag kommer att få se den live så jag är mer än nöjd hihi...
Vad fina dom är dina små hjärtan.
Jag tackar dig så mycket för dina fina ord inne hos mig...
Ha nu en mysig dag..
Kramar i massor<3

Hem och Lycka sa...

Hihi, förväntar mig galastassen påsatt när du kommer hit på fredagsfikat :-D

kram Mia

Vicky sa...

Den vill jag gärna se! Men jag nöjer mig med att du väntar till den 5 juli med att visa den för oss som tyvärr inte finns på plats att se den "live" :)