tisdag 26 maj 2009

Klänningen är klar

Idag när vi var på stan så hittade jag min klänning som jag ska ha på mammablogg galan. I andra affären vi gick in i =) Trodde aldrig att det skulle gå så smidigt att hitta en klänning värdig att gå på gala med mig ;) Det känns väldigt bra att det här är gjort måste jag säga. Jag har oroat mig lite för att hitta en klänning, helt i onödan visade det sig. Jag blev tipsad om en affär som hade lite finare klänningar till bra priser, och det hade dom minsann. Perfekt!

Nu är det bara skor kvar då... Har en aning om vad jag är ute efter och det är ju alltid något.. Gäller bara att hitta det oxå..

Det blev inget mys i parken för det började regna. Fast mysigt har vi haft ändå. På något lyckosamt vis lyckades barnen tajma med mat och sovtider oxå.. Helt otroligt skönt.

Nu blir det en liten promenad.

Kram

15 kommentarer:

Louise sa...

Grattis till klänningsköpet :)! Jag kanske skall låna en av en kompis som passade mig bra men vet inte om den är tillräckligt fin...skulle dock vara perfekt att slippa köpa för att ha bara en dag känner jag. Får se hur det blir.

Kram

Wojtan sa...

Halloj!

Vad skönt att ha klänningen inköpt. Jag ska försöka hinna med att gå en tur på stan på torsdag och hoppas då att ramla på en perfekt klänning till perfekt pris!

Kram

Tess sa...

Skönt för dig med klänningen! Härligt att hitta något rätt snabbt och enkelt. :)
Kram T

Mamma Russin sa...

hejsan...:)

grattis till din klänning.. jag hittade min idag jag med..:)
till ett bra pris med.. skor finnes så nu börjar min jakt på väska och "juvelerna",hihi...

KRAMR

ps.. vilken färg har din klänning, min är mörkt blå, nästan svart..

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till klänning köpet.Vilken tur du slapp leta i hela stan.ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Therese sa...

Vad kul att du hittat klänningen med K. Som tack för att vi röstat på dig tycker jag du ska mannekänga för oss ;-) Kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Lyckans ost, det måste ju kännas jätte skönt!! Jag har inte börjat tänka på det, men känner att jag måste börja snart....

Regn här idag också, men jag är bara happy över att vi klippte gräset i går för annars hade det blivit starr gräs..... Vi väntar vackert väder till helgen igen ;D

Miljoner kramar & Grattis med ny klänning *jag är inte ett dugg nyfiken, fniss*

Hem och Lycka sa...

Visa klänningen! Visa visa visa :-D

kram

Hemmalycka sa...

Vad skönt att du hittat din klänning, hoppas vi får se den.
Kram Åsa

Anonym sa...

Åh så härligt! Det är ju alltid roligt när allt gå som på räls! Önskar dig en toppen kväll.. Nu är det House! Kram anna

Livet på Citronodlingen sa...

Jag antar att vi inte får se klänningen förrän EFTER galan? Det är ju så alla stora stjärnor gör.. jättehemligt!! :o)

Popprinsessan sa...

Oj, nu blir jag nästan lite avundsjuk och stressad.. Men det har inte funnits någon tid alls för mig att leta efter klänning. Och jag vet inte riktigt vad jag är ute efter... Är din lång eller kort?

Btw, varit på vv i veckan? ;-)

Frida sa...

Då ser jag fram emot galan & att få se dig i din underbara klänning... Ibland är det svåra egentligen det lätta...
Puss & Kram<3

Jessica sa...

Gud vad skönt!!
Grattis till klännings-fixandet :)

Jag får nästan panik vid tanken, har inte ens börjat leta...eller jo jag beställde en klänning från nätet (vansinnigt dumt jag vet *S*) men när jag fick den var den så kort så den gick knappt ner över rumpan :-) Så den gick snabbt tillbaks!!

Härliga bilder oxå!!

Ha en jätte fin onsdag!

KRAMAR!
//Jessica

Duracellmamman sa...

Åhh vad kul att du redan är klar! Själv har jag knappt börjat kika ännu... får ta det en annan dag :-D

Är ju en hel månad kvar ;-)

Kramis