tisdag 26 maj 2009

Konkurrensen är stenhård


Här hemma är konkurrensen stenhård om både Sara och Vincent ;)

Elin sitter gärna nära eller på Sara, inga undantag, Sara är stora idolen. Att hon hade med sig ett glittrigt diadem och ett paraply med prinsessor på gjorde inte saken sämre.

Gustav han är med på ett hörn oxå, han tycker det är väldigt spännande med en liten bäbis och vill helst kliva upp i babysittern och sitta bredvid ( läs på ).


När man har en sån där liten hemma i huset igen så blir jag raskt påmind om att Gustav, min "lilla" bäbis inte är så liten längre... jag kanske inte skulle varit så snabb med att säga att vi inte ska ha fler barn ;)

Nej, jag är nöjd som det är, men dom är ju så små och söta.. Det kommer inte att bli fler barn här. Min kropp skulle nog inte orka med en till graviditet..

Idag ska vi gå på stan och mysa, bara strosa. Köpa med oss lite lunch och sätta oss ute, kanske nere vid operahuset eller någon park. Vi hoppas på fint väder i varje fall, resten löser sig ;)


Kram

7 kommentarer:

Jessica sa...

Vilket härligt inlägg Ingela.
Det sprudlar av glädje och vänskap!!

Hoppas att ni får en jätte härlig dag.

KRAM!
//Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt inlägg.Det sprudlar av vänskap och glädje.Hoppas att ni får en kanon tisdag.Kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Sabina sa...

Härliga bilder från Liseberg!
Ha det gott!
Kram Sabina

Tess sa...

Åh vad härligt Ingela! Och bäbisar är ju för goa :) Man kan inte låta bli att bli lite sugen igen när man ser dom små godingarna!
Hoppas ni får en underbar dag.
Och ja du har helt rätt...när det blir jobbigt på mitt jobb så blir det JOBBIGT!
Kram T

Vicky sa...

Min bebis (som förresten heter Vincent!) är numer 4,5 år... och jag har insett att han för alltid kommer förbli min bebis :)

Livet på Citronodlingen sa...

Så mysigt det låter att ta med sig lite lunch och sätta sig i parken!

paula sa...

visst är de goa
blev "gammel" moster på påskafton
härligt
ha det bra
kramiz